25 vecí, ktoré by mala vlastniť každá žena/Top 25 must haves

26.7.10

Predstavujem vám Top 25 vecí, ktoré by mala vlastniť každá žena, podľa môjho názoru. Takýchto podobných článkov a príspevkov ste už videli asi neúrekom, a niektoré z vecí sa neustále opakujú, no pridala som ich pár naviac. Ak s niektorými tvrdeniami nesúhlasíte, prípadne ak som na niečo zabudla, dajte vedieť :).

1. Sako - je jedno akej farby, hlavne nech je kvalitné a má dobrý strih, dá sa nosiť k rifliam, k večerným šatám, či kostýmu....môžete ho oživiť šatkou, šálom či brošňou, pre mňa predstavuje nr.1 v šatníku



2. Čierne klasické lodičky - obyčajné čierne lodičky nikdy nevídu z módy, je jedno na akom vysokom opätku sú, nie každý vie chodiť v mega ihličkách :), dajú sa nosiť v práci, môžete si ich dať na romantickú večeru, do divadla....hocikde.


3. Tzv. Party heels - niekedy sa mi stane, že keď idem na party alebo disko, tak sa mi nechce vymýšľať mega super šokujúci outfit, oblečiem sa jednoducho, ale pokiaľ ide o topánky, tak tie musia byť tip top, musia na mne žiariť a ohúriť okolie, čím vyššie tým lepšie :)


4. Červený lak - niekde som počula, že červený lak nosia len vulgárne ženy, no holt, kto do teba kameňom ty na neho vztýčeným stredným prstom (a na červeno nalakovaným nechtom) :D


5. Čierne legíny - ach jo, pamätám si, že pred pár rokmi som na ne nadávala, že to vyzerá otrasne, ale teraz bez nich nemôžem žiť, môžu byť bavlnené, lesklé, matné s rôznym vzorovaním, nedám na ne dopustiť


6. Trenčkot - prvé trenčkoty nosili už vojaci, počas 1.sv.vojny. A teraz nesmú chýbať v žiadnom šatníku. Trenčkot je skvelým spoločníkom do sychravých dní.


7. Biele tielko - najlepšie balvnené, umelinu moja koža neznesie. Je univerzálne, stačia k nemu džíny, sako a ste chic!


8. Košeľa - väčšinou sa uvádza biela košeľa, no ja tvrdím opak. Je jedno akej farby košeľa je, pokiaľ je kvalitná a má dobrý strih.


9. Hodinky - hodinky môžu oživiť a dodať šmrnc aj jednoduchému outfitu. Nemusíte vlastniť pravé Rolexky ani Cartierky no hlavne nech sú pekné a ženské.


10. Rifle - nič nové na svete. Rifle sú v šatníku také bežné ako spodné prádlo, no pri výbere treba dbať na taký strih, ktorý sa hodí k vašej postave.


11. Puzdrová sukňa - môžete si ju obliecť do práce a budete vyzerať elegante. A pokiaľ po práci utekáte na nejakú párty, stačí vymeniť top či topánky a bude z vás sexi femme fatale :).


12. Veľká taška - najvhodnejšia na denné nosenie, aspoň pre mňa, lebo vláčim so sebou kopu somarín :).


13. Listová kabelka - najlepšie sa hodí do divadla, inú významnú slávnosť ale aj keď vyrážate do klubu. Pohltí len tie najnutnejšie veci, ktoré potrebujete.


14. Prádlo v telovej farbe - Prvú telovú podprsenku som si kúpila len pred polrokom!!! A potom som si trieskala hlavu, že prečo ma nenapadlo skorej si ju kúpiť!!! Prádlo v telovej farbe je ako druhá koža, vôbec nie je viditeľné.


15. LBD - tzv. Little Black Dress - opäť nič nové :), malými čiernymi sa nedá nič pokaziť


16. Balerínky - nech si vraví kto chce čo chce, ja ich jednoducho MILUJEM!!! Nosím len tri typy obuvi - vysoké opätky, balerínky alebo gladiátorky. Je jedno z akého sú materiálu, či farby, sám Boh mi ich zoslal :), sú pohodlné a najradšej by som v nich aj spala :D.


17. Námornícke tričko - pre mňa nepredstavuje hit tejto sezóny, nosilo sa pred 10, 20 aj 50 rokmi a dokým budú existovať námorníci, bude žiť aj námornícke tričko :).


18. Šatka - hodvábna, bavlnená, čierna, biela, farebná, vzorovaná, na tom absolútne nezáleží, je jedno či je prehodená len tak okolo krku či komplikovane uviazaná, dokáže vdýchnuť život do obyčajného outfitu.


19. Dáždnik - áno vidíte dobre...dáždnik. Neoddeliteľná pomôcka pri daždivom počasí, ale musí byť kvalitný a pevný, taký ktorý sa pri silnejšom vetre nepremení na satelit :).


20. Šortky - nevadí, že sú krátke, dajú sa nosiť v zime aj v lete.



21. Čierne hrubé pančuchy - najlepšia vec na nich je, že si k nim môžete obuť hoci aj sandálky a vyzerá to dobre.


22. Cardigan - mám ich doma minimálne 5, v rôznych farbách, stačia k nim legíny, šál či šatka a môžete vyraziť :). Najviac ich nosím na jeseň, keď nie je úplná zima ale ani teplo.


23. Čierna kožená bunda - nie je len výsadou tvrdých rockerov a motorkárov Harley Davidson, kožená bunda sa dá obliecť aj k šatám, stačí vyhrnúť rukávy a zakričať Let´s get this party started baby!!! :D


24. Čipkované prádlo - očarí každého chlapa :), ale pokiaľ si ho oblečiete aj cez deň, len tak....budete sa cítiť naozaj sexi.


25. Parfém - parfém vyjadruje našu osobnosť, charakterizuje nás. 100 ľudí 100 chutí, každému vonia niečo iné, no kvalitný parfém rozhodne nesmie chýbať v žiadnej kabelke. :)

You Might Also Like

6 comments

  1. Ten červený lak môžem doporučiť od Essence a kolekcie "The Twilight Saga- Eclipse" Ale neviem aký je to odtieň. ale je krásny krvavo červený :D Taký "vampírsky"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj laky od Essence sú super, celkom dlho vydržia a sú lacné :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak ja mám z tohto zoznamui možno tak 5 vecí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam vsetko okrem kozenej bundy.. :) najviac z kategorie high heels :) a saka mam len farebne...mimochodom hned ma napadla ta scena z sex v meste s carrie a jej satami a sakom, ktore to absolutne pokazilo.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam tiez zo zoznamu len niekolko veci :D ale paci sa mi, dobre si to zhrnula

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak všetko určite nemám, ale s tvojím zoznamom môžem súhlasiť :)

    OdpovedaťOdstrániť