Svitá na lepšie časy / Top 8 well dressed Slovak celebrities

27.7.10

Chcela som pôvodne vytvoriť rebríček Top 10 dobre oblečených celebrít, no viac ako 8 som ich bohužiaľ nenašla.

1. Silvia Kušnírová - môj obľúbený outfit, jednoducho skvelý, nemám čo vytknúť, až na účes, keby si dala vlasy do copu, viac by jej vynikol top, ale to je len taká maličkosť.


2. Veronike sadol overal ako uliaty, jednoduché no chic!


3. Martinu Štofaníkovú nemám v láske, pre mňa je to jedna z Kollárových zlatokopiek, ale to, že sa vie obliecť jej vytknúť nemôžem.


4. Šaty na pani Heribanovej sa mi neskutočne páčia, hlavne tá aplikácia z peria, zvolila by som síce menej presvitajúci materiál,ale ináč good.


5. Štofaníková ma opäť nesklamala. Páči sa mi aj make-up.


6. Andrea Heringová - súčasná Kollárova zlatokopka, ale šaty od Fera Mikloška pôsobia na mňa očarujúco.


7. Adela okrem toho, že je skvelá moderátorka tak do spoločnosti chodí vždy dobre oblečená.


8. Magdalénka je jedna z mojich obľúbených, čo sa týka obliekania. Väčšina jej outfitov sa mi páči. A tento priam žbožňujem, hlavne chlpatú vestičku.

You Might Also Like

3 comments

  1. co ja viem.. velmi ma to nenadchlo... kebyze mam ist hned od zaciatku .. Silviin outfit sa mi paci, ale podla mna sa nehodi k jej osobnosti.. robi ju fadnou...

    asi najviac sa mi paci Adela..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. p Heribanova mi tu pride najkreativnejsia :D aj ked podobny gothic styl nemusim, vazne, tie saty su zaujimave

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám veľmi rada Adelu a jej všetky možné šaty na rôznych top akciách:)
    Kušnírová má strašné boty podľa mňa.

    3-úplný top

    OdpovedaťOdstrániť