Top 10 najhoršie oblečených celebrít / Top 10 worst dressed Slovak celebrities

26.7.10

Na úvod musím napísať, že celý slovenský showbiznis je pre mňa jedno veľké Kocúrkovo, celkovo slovenské celebrity neznášam. Tých ktorých mám naozaj rada môžem spočítať na prstoch jednej ruky. Celkovo mám pocit, že naše celevriťky sa riadia heslom "Čím drahšie a značkovejšie oblečenie mám, tým viac sa dogabem". Tu je pár názorných ukážok.

1. Ach Janička, naša Playmate-ka, čo povedať....typická pipinečka Barbienečka, úplne bez vkusu (asi aj mozgu), vhodná jedine ako doplnok pre nejakého vyholeného nabúchaného bula.


2. Akoby povedal Michael Kors "Sluty, sluty, sluty..." :)


3. Ani neviem kto to je, videla som ju tancovať v Showdance, pekná to baba, ale toto žlté rogalo je prosto neprípustné.


4. Zorka ešte nepatrí do starého železa, ale to neznamená, že musí na seba navliecť všetky farby dúhy. Úplne by stačilo, keby si dala čierne pančuchy a čierne topánky.


5. Ivica moja zlatá, pokiaľ nerobíš hosstesku Santa Clausovi, tak mi už neubližuj...v tomto ťa už nechcem vidieť!!!


6. Och naša Zakysanka, túto osobu maximálne nemusím, a jej reláciu (aj s ňou) by som najradšej vystrelila do čiernej diery. Neviem kto jej vymýšľa outfity, ale dotyčný by sa mal čo najskôr uvedomiť. Vidím na nej len samé korzety, legíny, topánky v ktorých nevie chodiť, flitre, k chudák čivave sa nevyjadrujem....


7. Kto kedy videl, aby si človek k takým šatám obliekol sado maso čižmy?????


8. Vraví sa, že čiernou človek nič nepokazí, no Iveta mi týmto outfitom spôsobila zvýšený tlak a bolesť hlavy, tak ďakujem pekne.


9. Šaty celkom ujdú, ale mám pocit, že vrch jej deformuje prsia a topánky mi pripadajú také nemastné neslané.


10. Zvolila by som inú kabelku, nejakú malú a hlavne iné topánky. Ale aj vtedy by to bolo nič moc. :/

You Might Also Like

7 comments

  1. WOW! Skvelý článok..Úplne s tebou vo všetkom súhlasím! Najhoršia je ale Marinnka v tých krásnych šatách a rybárskych čižmách.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. That don't looks great:(
    Really the worst:)

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. funny :D :D :D :D :D dobre si im dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D ale ja by som tu 10 vedela rozšíriť aj na takú ... povedzme 50? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. žiadne obavy, dočkáte sa aj pokračovania :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. žlté rogalo sa mi páči:)naozaj

    Ivica SLáviková chodí dobre oháknutá,len teraz jej to asi nejak nevyšlo

    Erika..no...ju oblieka jej "dvorný stylista" Kusalík takže kritika je skôr na neho.

    a k poslednej fotke-tam sa mi páči pani naľavo,veď je super!!


    s ostatnými súhlasím

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj mne sa paci zlte rogalo..len sami na nom nepaciten zeleny spodok..

    OdpovedaťOdstrániť