DIY Fringe T-shirt

24.8.10

Keďže ma teraz posadla "DIY" tvorba, musela som sa s vami podeliť o môj nový "produkt", ktorý sa mi nesmierne páči. A najlepšie na tom je, že sa absolútne nemusím báť, že to tričko uvidím na niekom inom. :)

Tak poďme na to, vysvetlím vám postup (ktorý je mimochodom taký jednoduchý, že vlastne ani nie je potrebný, ale tak človek nikdy nevie :) )

1. Pripravte si staré tričko, strapce (tieto mám konkrétne z posteľnej deky), špendlíky, ihlu, niť a nožnice


2. Pripevnite strapce pomocou špendlíkov k výstrihu.


3. A už len stačí prišiť.


A VÝSLEDOK!!!

You Might Also Like

4 comments

  1. no to je paráda a krásné, moc ti to sluší :D to určitě taky vyzkouším !!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť