DIY part 3

19.8.10

Tak, včera ste videli, ako si môžete zo starého nepotrebného trička vyrobiť štýlovú šatku. Sľúbila som, že dnes si ukážeme, čo so zvyškom. Tak sa do toho pustime, bude to rýchle a bezbolestné. :D

1. krok
Odstrihnite vrchnú časť



2. krok
Teraz by malo mať tričko (alebo skôr to čo z neho ostalo) obdĺžnikový tvar



HOTOVO!!! :D




Pokiaľ je tričko dostatočné dlhé, môžete si ho obtočiť dvakrát.


Je to jednoduché ako facka a zvládne to aj dieťa. Ja by som šatku oživila nejakými aplikáciami. Buď našiť flitre, kamienky, korálky, alebo pripnúť brošňu, odznaky......je to na vás.

You Might Also Like

2 comments

  1. jej, to je prima, něco podobného jsem viděla v C&A za dvě stovky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tato cast sa mi veeelmi paci :-) uz dlho som takyto sal zhanala, ale nikde osm ho nevidela, teda vsetky boli moc tenke, ale asi sa do toho idem hned teraz pustit :D

    OdpovedaťOdstrániť