How turn a dress into bag (DIY)

26.8.10

Popri hľadaní novej roboty zabíjam čas tým, že upratujem skrine a triedim veci, z ktorých následne vyrábam dačo užitočné a nositeľné. Všetko si zaslúži druhú šancu, aj staré handry :).

Zo starých šiat z H&M (ktoré sú mi už malé, lol :D) som si vyrobila tašku. Nie je to zrovna kabelka do mesta, ale hodí sa napr. na pláž alebo ak idete na nejaký menší nákup. Použiť môžete aj dlhé tielko, jednoducho všetko čo je na ramienka.

Pri výrobe tašky neboli šaty nijak strihané, nebolo ublížené žiadnemu zvieraťu a rozhodne si nemusíte nasadzovať ochranné okuliare. :D (komik zo mňa asi nebude :D)

Pred tým než som sa pustila do práce, otočila som šaty na ruby, teda tak aby vysačka smerovala von, nemala som po ruke motúz, tak som zobrala zvyšný pásik z čipky. Na konci šiat som spravila uzlík a prevrátila ich späť, aby vysačka bola vnútri. A toť vše, jednoduché ako facka! :)









You Might Also Like

5 comments

  1. Wow, no tak toto by ma nenapadlo..Kde chodíš na tieto DIY nápady?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přesně, kam na to chodíš, to je paráda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. niečo ide z hlavy a "odniekadiaľ" sa nechávam inšpirovať, ale odkiaľ ..... to je moje tajomstvo :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taška!!! :)) vau! musím to niekedy skúsiť... :)

    OdpovedaťOdstrániť