Lace & Pearls Necklace

1.9.10

Mám tu pre vás ďalšie prekvapenie v podobe DIY. Teraz som trošku presedlala na doplnky a vyrobila som si náhrdelník z čipky a "fejkových" perál :). Neviem ako vy, ale ja som s výsledkom veľmi spokojná.

Ako na to?

1. Pripravte si kúsok čipky, pevnejšiu stuhu, šicie potreby a perly

2. Koniec jednej strany čipky prehnite do tvaru písmena S a zošite.

3. Potom k zošitému koncu čipky prišite jeden koniec stuhy.

4. Mala som k dispozícii starý perlový náhrdelník, a nemilosrdne som ho rozobrala. :)

5. Cez zošitý koniec som prevliekla perlovú korálku, a potom som čipku znovu ohla do tvaru S. Znova prevliekla korálku atď, atď...





6. A na záver som prišila druhý koniec stuhy.

HOTOVO!!! :)

You Might Also Like

5 comments

  1. Timbus krásne a nápadité ako vzdy.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplná nádhera...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak toto a tu kvetinku na retiazke by som brala hned...co si ty vobec hladas pracu, ked by si mala taketo veci predavat:))) aspon jedneho kupujuceho by si mala urcite

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto je super! musím to skúsiť, ale najprv niekde zohnať čipku a korálky... :))

    OdpovedaťOdstrániť