Timbo v časopise EVA

12.11.10

Myslím si, že tento príbeh prebiehal asi takým istým spôsobom ako u Maji, Beky, Ivany a iných ďalších. Obdržala som mail od Niny Frisby, v ktorom písala, že chystá článok o blogeroch a položila mi niekoľko otázok. Musím povedať, že väčšiu radosť som ešte nezažila (teraz neberme do úvahy nakupovanie) :). Požiadala som Ninu o spätnú väzbu ohľadne článku, odpísala mi, že keď bude celý článok hotový, pošle mi ho. No nič nechodilo a tak som si myslela, že moju časť asi vyškrtli :D.
Pred 2 dňami mi volala kamarátka, ktorá si kupuje časopisy častejšie než oblečenie :D a zdelila mi, že čítala už spomínaný článok a .... BOLA SOM V ŇOM SPOMENUTÁ AJ JA!!! JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!

Týmto sa chcem Nine Frisby poďakovať, že ma oslovila a zároveň by som chcela zagratulovať ostatným dievčatám (Majka, Ivana, Beka, Berry Napoleon a sweetladylollipop).







A tu je moja časť:

You Might Also Like

11 comments

  1. Baby to je super, skvelé..gratulujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Timejka, gratulujem! Toto je zaslúžené! HUG*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Timea, gratulujem!!!! Zasluzis si to :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem...A mimochodom...Volám sa Ivana....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. presne tuto Evu mam a tiez som si povsimnla tento clanok. :) gratulujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Blahoželáááááám všetkým;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľké ďakujem všetkým!!! :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem :) No co na blsaku si bola?.Snad ta nieco oslovilo ako som pisala obcas to tam je slabe inokedy super.

    OdpovedaťOdstrániť