Meet them...

19.12.10

Včerajší deň bol dosť hektický, po nervy drásajúcich nákupoch v Tescu ma čakali 2 blogerské stretnutia + oslava narodenín.

Stretnutie č. 1 - miesto konania Fashioncafé
Konečne som mala možnosť vidieť naživo Majku, Iw, Dariu, Zuzku, Paulínu, Patrika a Alexa. Samozrejme, že všetci vyzerali skvelo, aj čo sa týka outfitov. :)
Musím sa priznať, že som nemohla odtrhnúť oči od Iw, :D. Dokonalý make up, krásne mihalnice a tie VLASY!!! Moja veľká poklona. A Majka tá by mohla kludne robiť modelku pri svojej výške. :)
Celkovo ak mám zhodnotiť atmosféru, bola veľmi uvoľnená. Žiadna nervozita. Dúfam, že budem mať možnosť stretnúť sa s vami ešte raz. :)))

Fotky som si dovolila šlohnúť z Majkinho, Zuzkinho a Iwinho blogu. Dúfam, že nevadí. :D

DSC_0448


IMG_2528


DSC07711


DSC_0456
"Christina Aguilera" podľa Iw :D


DSC_0422


DSC_0436


DSC_0438
Kontrola dátumu spotreby :D


DSC_0451


DSC_0444



Stretnutie č.2

Hlavní aktéri ja, Katka (diamondsfashionkatka.blogspot.com) a Patrik (fashionmrp.blogspot.com).
Katka, Patrik, pri vás som mala pocit, že vás poznám už nejakú tú dobu. Po výdatnom papaní na vianočných trhoch sa trojica blogerov uhniezdila v malom útulnom podniku. Škoda, že som nemohla ostať dlhšie. :(

Patrik, a tebe ešte raz velikánske ĎAKUJEM!!!!!!!!!!!! SI TALENT, O TOM NIET POCHÝB!!!! A KEĎ SA NAŠTVEM, TAK TO DÁM DO NOVÍN!!!! :D


CIMG7683


CIMG7685


CIMG7686
Katkin talizman, stačí pohladiť po hrive a prinesie vám šťastie. :D


CIMG7690


CIMG7694
Najlepší dar aký som mohla kedy dostať. Už len preto, že si Patrik dal tú námahu a sám ho vytvoril. Naozaj nemám slov.
Patrik presne vedel, čo ma vystihuje a čo by sa mi hodilo. 


CIMG7697
Na žiadosť Katky dopĺňam, že skica jej plesových šiat bola navrhnutá ako PRVÁ! :D A sú rovnako krásne. A keď ich nevyužijeme na plese, tak sa v nich prejdeme aspoň po meste ako celebrity. :D

You Might Also Like

14 comments

  1. ASI SI TA ZA TIE FOTKY VYMAZEM S FOLLOWERS... :)

    ale tie saty nemaju chybu! (ps: zabudla si napisat, ze moje boli vytvorene prve) ;)

    Dakujeme za stretko Timejka nasa... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veronica to nie je obrazok, ale skica Timejiných budúcich plesových šiat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka: pardon, zabudla som že tvoje boli navrhnuté ako prvé, musím dopísať dodatok do článku :)
    A fotky sú super!!!!!!!!! Tak sa nesťažuj :))))

    Ano, budú to moje budúce plesové šaty, ktoré si asi nikdy neoblečiem, keďže na plesy nechodím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skica je úžasná :) šaty v reálu budou úžasné :) líbí se mi jak se blogers setkávají, možná se taky jsednou tady u nás dočkám.. a ta červená rtěnka je božskáááá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aaaa ten koment najviac ! Vdaka vdaka fakt.Urcite sa nieco podobne este bude konat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, fakt dobré! :) a timea, ty si si stihla prezliecť nohavice? :-O :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty sú naozaj nádherné!

    Fotky som videla, bola si krásna! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. trocha to vyzerá akoby prvé stretnutie bolo pre mladších a druhé pre starších ;) a tie šaty...sú fakt krásne :) a celá si vyzerala dobre (a naozaj troška a.k.a. Christina Aguilera :D )
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Si prekrasna! Ja som to tajne hovorila Majke na WC :)a je tam nieco z Chris :) tesilo ma :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nemas za co Timea! :) ja dakujem, ze som ta mohol spoznat:)
    a btw. neohanaj sa novinami! :D a ked, tak minimalne Novy Cas! :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. WOW, takto vlasy vlnité a čerevné rty ti nesmírně seknou! Kočka!!! :) Muselo to být fajn střetnutí :)

    OdpovedaťOdstrániť