Addiction

18.1.11

Niekto zbiera známky, šálky či komixy. No a niekto je posadnutý hamburgermi. Ani nie tak ich jedením ako predmetmi v tvare hamburgera. Ja som kedysi zbierala všetko čo sa nieslo v znamení SPICE GIRLS! Mala som peračník, uterák, šatku, tričká, plno plagátov, samolepky, albumy....jednoducho moja izba (a ja samotná! ) bola celá SPICE!!! :D
Mali (resp. máte) aj vy nejakú podobnú úchylku? Posadnutosť topánkami a kabelkami sa neráta. :D


2
Nápad veľmi kreatívny ale rozhodne nie štýlový :D.

3
Nevhodné do akéhokoľvek počasia. :D

8
Uhorka a paradajka slúžia ako vankúše, syr ako prikrývka, šalát ako plachta. :)

9

7
Vanilkové a čokoládové koláčiky, šalát je z kokosu, "kečup" a "horčica" je z polevy.

10
Mega hambáčový vankúš, zložený z jednotlivých menších "surovín". :)

19

6
Ušite si svoj vlastný hambáč. :)

12
Alebo si ho môžete aj uštrikovať.

1
Počítačová myš.

4

5

11
Hambáčová torta.

13
Takýto gýč si môže zaobstarať len pravý maník. :D

14
Vysávač!!!

15

16
Ok, toto musím rozdýchať. ONLY IN USA! :D

17
Puzzle.

20
Táto podložka na myš má v sebe ohrievač!!!

You Might Also Like

15 comments

  1. tá poseľ je geniálna a to USB si prosím :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a ja si prosim ohrievaciu podlozku pod mys :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mať doma tieto veci a neustále som v chladničke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. haha tak ted mne fakt presla chut na hambac :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to poslední omg :D a já mám právě posedlost leopardím vzorem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja hamburgery fakt moc nemusím, ale ten ohrievač na ruky by som brala :D

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ľuďom preskočilo :D
    ale niektoré sú vskutku fenomenálne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. predtým som zbieral opasky :P ale to som bol ešte malý... potom som začal s náramkami s ideou "všade kam pôjdem, kúpim si náramok..."... to pretrváva dodnes, ale škola a práca mi berú toľko vela času, že cestovanie a nakupovanie náramkov je momentálne tak trochu zastavené :(

    ale mám dosť veľa šálov... asi ich zbieram :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. po zhliadnutí foto som maximálne vyhladla :D
    inak ja som mala posadnutosť Kelly Family...a konkrétne Angelom...samé plagáty, samolepky, trička, mikiny, a to bolo radosti, keď som našla knihu pod stromčekom o KF...ach časy dávno minulé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak to je vazne vtipny :D
    hezky blog !
    koukni take na muj :)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jéé, tak to je fakt vtipný! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. no dobre, psycho! :D jedine tá postel, tá je fakt bombová :DD ale domov by som ju zas nechcela...ale do nejakej hostovskej izby už kludne :D superná je :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja som zbierala servítky a známky.) Neskôr nálepky z coucou roucou (či ako sa tie keksíky volali) a lutru (tie nálepky zvieratiek čo sa vlepovali do albumov).

    OdpovedaťOdstrániť