Ako sa zbaviť žmolkov/How to Get Rid of Lint

27.1.11

Určite to veľmi dobre poznáte. Aspoň ja teda. Po určitom čase sa mi na svetroch vytvoria žmolky. Oblečenie potom vyzerá ako staré a veľmi opotrebované. Tak vám ukážem moje malé tajomstvo ako sa ich zbaviť. :)

Have fun!



CIMG8668
Takto vyzerá sveter so žmolkami.


CIMG8669
Vezmite si žiletku.

CIMG8670
Začnite odstraňovať žmolky. Je to to isté ako keby ste si holili nohy, len v inom smere. :D

CIMG8671
Odstránené žmolky.

CIMG8672
Krásny sveter bez žmolkov. Skoro ako nový. :)

You Might Also Like

12 comments

  1. jej a já na to mamce kupovala speciální odžmolkovač :) a přitom stačí tohle !! díky, nějak mě to nenapadlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super nápad, díky.To by mě vůbec nenapadlo!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. joo to vedeme doma odjakživa, žmolkovače naopak vůbec nefungují tak dobře jako obyčejná žiletka!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je aký nápad!! to mi v živote nenapadlo, vačšinou ked som sa nudila v škole alebo čo tak som si to len otrhavála... super nápad :))
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. výborný nápad, určite vyskúšam :) ani by ma nenapadlo že sa dajú tie hnusné žmolky takto ľahko odstrániť

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No draha, ked je to taka "fun", tak ked prides na navstevu ti pripravim kopku svetrov a ziletky a nudit sa zarucene nebudes ;* :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uz som ti Timi pisala ze ta milujem? :) Viem ze v poslednej dobe ta zanedbavam a ze ma ohovaras na FB ale aj tak ta miluejm ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Genialne priamo umerne jednoduchosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Patrik: neni problem :D jedna žmolka = 50 centov, platí? :D

    Katka: áno ja viem :D naša láska prekoná aj ohováranie na FB aj ignoráciu :DDD

    OdpovedaťOdstrániť