DIY: Punk bracelet

6.1.11

Dnešný sviatočný deň som strávila poctivým upratovaním šuflíkov, triedením oblečenia a vysávaním. Vyhrabala som staré tričko z Manga, ktoré je na tom veľmi zle a hrozí mu zánik v útrobách kontajnera. Ale kým navždy opustí tento svet, musí po ňom ostať nejaká stopa. :D

CIMG8215
Spomínané tričko. Jeho životná púť sa pomaly ale isto blíži ku koncu. 

CIMG8216
Toto som si musela z trička odmontovať!!! To by bol hriech nechať ich tam!

CIMG8222
Použila som pásik tmavohnedej gumy. 

CIMG8223


CIMG8225
Mám veľmi tenkú ruku, takže mi stačil veľmi malý kúsok. :)

CIMG8226

VOILA!
CIMG8228
Také jednoduché. Môžete si spraviť viac náramkov a nosiť ich naraz. Čím viac, tým lepšie. :)
CIMG8229

CIMG8231
Have fun, xoxo Timbo

You Might Also Like

6 comments

  1. Wow! Skvelý nápad :)
    www.emmaknowsall.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. noo, šikovnááá :) ale to tričko si už uplne zničila teraz!! :D
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :)
    Iba som Ti chcela povedat, ze si uzasna :) Zacala som bloggovat iba vcera, ale od Tvojho som sa nevedela odtrhnut :) Mas super napady, no a neboj, myslim, ze milujem marcipan rovnako ako ty :)))

    dolcezuzka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť