Golden Globes 2011

17.1.11

Včera, t.j. v nedeľu 16.1.2011 sa v Beverly Hills konalo udeľovanie cien Golden Globe Awards. Je to veľká udalosť, či už pre obyčajných smrteľníkov alebo pre celebrity, ktoré majú príležitosť predviesť sa v nádherných róbach od svetových návrhárov. Tak sa poďte spolu so mnou pokochať. :)

Zdroj: Harper´s Bazaar, AmyGrindhouse

hbz-emma-stone-Calvin Klein
Emma Stone v šatách od Calvin Klein

hbz-natalie-portman-viktor&rolf
Natalie Portman v šatách od Viktor & Rolf

Versace
Angelina Jolie v šatách od Versace

Prada
Nicol Kidman v šatách od Prada

Lanvin
Julian Moore v šatách od Lanvin

Vera Wang
Mila Kunis v šatách od Vera Wang

tom ford
Annette Bening v šatách od Tom Ford

VersaceJanuary jones
January Jones v šatách od Versace

hbz-scarlet-johanson-elie saab
Scarlet Johanson v šatách od Elie Saab

hbz-olivia-wilde-marchesa
Olivia Wilde v šatách od Marchesa

hbz-anne-hathaway-giorgio armani
Anne Hathaway v šatách od Giorgio Armani

hbz-leighton-meester-burberry prorsum
Leighton Meester v šatách od Burberry Prorsum

hbz-halie-berry-Nina Ricci
Halle Berry v šatách od Nina Ricci

hbz-michelle-williamsValentino
Michelle Williams v šatách od Valentino

hbz-Catherine-Zeta-Jones-Monique Lhuillier
Catherine Zeta -  Jones v šatách od Monique Lhuillier

hbz-eva-longoria-Zac Posen
Eva Longoria v šatách od Zac Posen

hbz-amy-adams-Marchesa
Amy Adams v šatách od Marchesa

hbz-sandra-bullock-gg-de-Jenny Packham
Sandra Bullock v šatách od Jenny Packham

hbz-meghan-fox-Giorgio Armani Privé
Megan Fox v šatách od Giorgio Armani Privé.

hbz-Jane-Krakowski-Badgley Mischka
Jane Krakowski v šatách od Badgley Mischka

hbz-rita-wilson-gg-de-DyG
Tom Hanks a jeho manželka Rita Wilson v šatách od D&G.

hbz--Milla-Jovovich-gg-de-Giorgio Armani Privé
Milla Jovovich v šatách od Giorgio Armani Privé.

Marc Jacobs
Heidi Klum v šatách od Marc Jacobs.

hbz-christina-hendricks-gg-Romona Keveza
Christina Hendricks v šatách od Ramona Keveza.


Bohužiaľ pri týchto celebritách sa mi zatiaľ nepodarilo odhaliť autora ich rób, ale pracuje sa na tom. :)
Kelly Osbourne
Kelly Osbourne

53_INFphoto_1568302
Krásna J.Lo

42_INFphoto_1568265
Trochu baculatá Christina Aguilera

Susan Downey, Robert Downey Jr.
Môj oblúbený Robert Downey Jr.

Mandy Moore
Mandy Moore

You Might Also Like

14 comments

  1. vela pekneho no najviac sa mi paci Sandra Bullock.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emma Stone v blond vlasech!!! Vypadá božsky :)

    A Aguilera vypadá jako buřt :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW...
    N.Portmann to s bruskom slusi, saty maju pekny detail ruze...
    S.Johansson - saty od Elieho Saaba krasne, ale chyba mi tam aspon 1 vyrazny doplnok, je nejaka mdla...
    Sandra Bullock - nadherne saty! Chcem!
    Kelly Osbourne - pekna dramaticka roba, ale podla mna na zenu 45+, zbytocne nam predcasne starne...
    A Christina - skoro som ju nespoznala :O Nuz, ked chuti, tak chuti...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vsechny saty jsou krasne , ale nejvice se mi libi saty Angeliny (i presto, ze jako osobu-herecku ji rada nemam)
    Hodne mne zaujala i Anne Hethway.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Panebože, co se stalo s Christinou ? :D
    A mými favoritkami jsou : Emma,Olivia,Catherine,Eva a Kelly.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá christina akosi pribrala, alebo aspoň si určite nemala dať takéto šaty
    krásne róby, najviac ma zaujala Mila, Olivia, Leigton, Megan a Sandra je naozaj krásna ;)

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Co sa stalo s Megan? Je vidiet, ze dost schudla, ale nemyslim, ze by jej to prospelo. Jej tvar vyzera divne :/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. u mňa vyhrávajú Amy Adams, Olivia Wilde a Nicole Kidman... a možno ešte aj Katherine Zeta-Jones :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Scarlet, Olivia, Anne a Sandra sú moje jasné favoritky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to čo je s tou Christinou??? Moje No.1 je Olivia Wilde :) stále som srdcom princezná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty kkos nepovedala by som ze to je christina... :)

    Ja vam neviem.. v poslednej dobe vsetko ohovaram..ale nic moc tie saty... ak su aj saty pekne tak casto nesadli majitelkam.. no nic su tam aj take co sa mi pacia ... :)

    U mna to vyhrala Angelina, Longoria, Heidi a J.LO

    OdpovedaťOdstrániť
  12. scarlett, Olivia, Leighton, Megan :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. všeobecne veľmi pekné!
    christina no ehm ehm, je síce pekná ale v iných šatách
    sandra má super vlasy!
    angelina je nádherne éterická...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Christina Aguilera- WTF? Čo sa jej stalo, že je taká pribratá? Veľmi nelichotivé. :D
    J.Lo, Mila Kunis, Amy Adams, Megan Fox, Catherine Zeta Jones sú prekrásne, ale víťazné sú pre mňa šaty od Marchesy, ktoré má na sebe Olivia Wilde :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť