H&M Február

13.1.11

Jupííííííííííííííííí! :)
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Môj favorit. :)


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Zdroj: nitrolicious.com

You Might Also Like

21 comments

  1. tak s niektrorými (takmer všetkými :D) kúskami je to láska na prvý pohľad :-) mňam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj, skvelé!! Som hrdou nositeľkou vecí z fotiek 7, 18, 26 a 33.) Krásne vecičky, tiež sa rozplývam.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to jsou super kousky! už se těším až je budou prodávat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tohle vypadá pro jednou na velmi zdařilou kolekci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie svetrové šaty s akože mašličkou a gombíkmi...juuuuu!! :)
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekne...teda, niektore :)
    Hlasujem za svetrikove saty s maslickou!

    www.viacstylu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to pásikavé body je úplne na spapanie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. awww potisk na tom prvním <3 a ty pruhované věci! krásný!

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne kúsky, najmä šatky a náhrdelníky si na sebe viem predstaviť hneď! :)



    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pradielko a sortky alebo co to!..a este volanove saty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Och :D nutne potrebujem tie cervene a bezove nohavice, ten svetrik s dierou na chrbte a tie krajkove sortky....len som zvedava co z toho najdem u nas v KE :(, inak ten pasikavy top som u nas videla uz v decembri :)
    Krasne veci. uz sa tesim na jar :) ked bude vsetko kvitnut, vo vzduchu bude citit jar ked otvorim okno :) hehe

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Eva Schon: tak ty takto provokuješ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ou, to spodní prádlo potřebuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To som jediná, komu tie veci pripadajú ako od číňanov? Ja by som si toto v živote neobliekla...vlastne, v HM som si nikdy nič nekúpila. Ten obchod ma nebaví. Za rovnaké peniaze sa dá predsa zohnať aj lepší matroš, nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mě se ta kolekce teda nelíbí,teda možná tak na 3 věci. Některý věci bych si opravdu neoblíkla !

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Posledne sortky su takmer ako tie z Tesca :)

    OdpovedaťOdstrániť