Versace Pre - A/W 2011

16.1.11

Musím sa priznať, že som tak trochu sklamaná z tejto kolekcie. Obuv (hlavne čižmy) sa mi absolútne nepáčia, prídu mi nadmieru gýčové, najmä tie so zvieracou potlačou. Zaujali ma len šaty z foto č. 11. Taktiež výber modelky ma bohvie ako nenadchol. Dievča zavadilo o jedlo asi len prstom v jedálnom lístku....pfuj...nechutne chudá a o vlasoch ani nehovorím. Škoda. :(

PreFall2011Versace1


PreFall2011Versace2


PreFall2011Versace3


PreFall2011Versace4


PreFall2011Versace5


PreFall2011Versace6


PreFall2011Versace7


PreFall2011Versace8


PreFall2011Versace9


PreFall2011Versace10


PreFall2011Versace11


PreFall2011Versace12


PreFall2011Versace13


PreFall2011Versace14


PreFall2011Versace15


PreFall2011Versace16


PreFall2011Versace17


PreFall2011Versace18


PreFall2011Versace19


PreFall2011Versace20


PreFall2011Versace21


PreFall2011Versace22

You Might Also Like

9 comments

  1. ikdyž miluju leopardí vzor, tady mi přijde přehnaný :( ale některé kousky se mi líbí :) a s tou modelkou máš pravdu, bohužel :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa niektoré veci veľmi páčia, najmä kabátiky a blazer. Ale modelku si mohli vybrať naozaj inú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. modelka vyzera byt prehnane vyfotoshopovana, akoby ju na to pozadie len prirobily. Kolekcia s ruskym nadychom?:) jednotlive kusky su pekne, ale nie dokopy vsetky naraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. niektoré pekné, iné zas menej.. :D ale modelka naozaj nič moc, hlavne tie vlasy sa mi nepáčia..
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nechcem byť zlá, ale toto je typický gýčový Versace... Mne sa to nepáči.. Totot je kolekcia evidentne pre ruskú populáciu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne tak, ved Versace pravidelne balancuje na pomedzi gycu..a veru obcas donho poriadne sklzne :)
    Paci sa mi sukna na foto c.4 a saty na c.11

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och!..ako nic moc!..musim povedat ze topanky s SS 2010 ma ocarilo no toto ma dostalo!..od toho ze modelka mi pride ako keby bola viac PC nez realna. a tie veci...ach no dobre teda...vela kombinacie naraz aj na mna.
    naozaj jednotlivo mozno jo no pohrromade!!
    a verim tomu ze interier je nejaky 3d program :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super nazor akurat Kasia Sruss mi tu pride prilis schudena.Je stihla to ano ale toto je extrem.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mylsím že modelky by měly mít velikost tak S/M :))) No co, nevěřím, že ba tady tuhle kost nalákají více lidí než na "normální" ženskou :)
    Jinak kolekce se mi líbí, krásný barvy a vzory, ale něco je fatk přehnaný :)

    OdpovedaťOdstrániť