H&M High Summer 2011

29.3.11

Juch juch! :)
Ako ja strašne zbožňujem tieto "há em kové" posty. :D
A keď čítam vaše nadšené komenty, ako sa rozplývate nad toľkou krásou, tak mi srdco plesá. :D
A mne zaplesalo stonásobne, lebo som zbadala svoju vysnenú sukňu. Ou yeah, high five!!! :D

Zdroj: nitroliscous.com

hm_highsummer_00

hm_highsummer_11

hm_highsummer_14

hm_highsummer_07

hm_highsummer_06

hm_highsummer_08

hm_highsummer_09

hm_highsummer_28

hm_highsummer_29

hm_highsummer_10

hm_highsummer_31

hm_highsummer_18

hm_highsummer_32

hm-asj-spring11-02

hm-asj-spring11-03

hm-asj-spring11-01

hm-asj-spring11-05

hm-asj-spring11-04

hm_highsummer_36

hm_highsummer_33

hm_highsummer_35

hm_highsummer_47

hm_highsummer_41

hm_highsummer_50

hm-asj-spring11-06

hm-asj-spring11-07


Pre pánov

hm_highsummer_m25

hm_highsummer_m26

hm_highsummer_m24
Patrik, ak toto čítaš, tak ti odkazujem, že tie tyrkysové nohavice by som na tebe veľmi rada videla. :D

hm_highsummer_m52

hm_highsummer_m39

hm_highsummer_m40

hm_highsummer_m48

hm_highsummer_m49

You Might Also Like

15 comments

  1. Pekne. Ale zase sa mi najviac pacia plavky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nojo, letos se jim to sakra povedlo..... :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dokonale!!ruove kratase, oranzova taska, modre saty!!brutalene idem na shopping!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádhera! brala bych (skoro) úplně všechno :D

    http://www.fashion-and-chocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mam seriozny zaujem o oranzovu tasku a vaznu slabost pre satyyy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak pro mě ty dřeváky, červené gatě a červené šaty. Děkuji :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oh my goood i loveeee the blue blazer, the nude one shoulder dress and the animal print bikini :) following now ;p x

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A javidim svoje nove saty! háááádaj ktoréééé? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dokonale..mozem len ticho zavidiet, ja tu hm nemam a vlastne mam taky pcit, ze som v hm ani nikdy nebola..:D
    www.vidabellafashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hezké kousky ... a plavky jsou nej! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. juj skvele veci! ruzovu suknu maaam juch :D a chcem tie topankyy

    OdpovedaťOdstrániť