H&M Marec 2011

1.3.11

Na príspevky tohto typu sa vždy teším najviac a dúfam, že vy tiež. :) Najviac sa teším na plavky. Tých mám totižto v mojom šatníku veľmi málo (a pritom ja milujem čvachtanie vo vode :D), preto som sa zaprisahala, že tento rok si musím kúpiť minimálne trojo.
Enjoy!

Zdroj: nitrolicious.com


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



Photobucket
 

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



You Might Also Like

12 comments

  1. tie bordo plavky!!
    ja som minuly rok kupila troje :)
    a biele su skvele!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, uz jsem dlouho nevidela tak skvely vyber, dokonale jsi se trefila do meho vkusu... Brala bych VSECHNO do posledniho nahrdelnicku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekne veci...paci sa mi hlavne bizu a plavky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wooow ty naušnice jsou super!!!
    a ty hippie brejle jsem si chtěla koupit :D moc pěkný věci!!

    sleduj muj blog na:

    http://yesterdaywasafairytale.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa najviac páčia tie biele plavky a náušničky s pierkami, aach :)

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hezke veci :)

    www.theredberry.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jee chtela bych tu dlouhatanskou ruzovou sukni, i kdyz bych se na ni zrejme jen divala pac v tom neumim chodit :-D
    A ten kabatek ruzovy s kapsama na treti fotce mam a je bozi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najuzasnejsie su tie hned prve sandalky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skadial je ten klobucik, presne taky hladam

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dobreee plavky, uz len postavu do nich staci spracovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. aj ja chcem pekne plavky :) nech je uz teplucko! :)

    OdpovedaťOdstrániť