Great curls with hair straightener (Video)

2.3.11

Ak sledujete Katy-in blog, určite ste si všimli video príspevok ako si natáča vlasy. Tiež som mala pripravené niečo podobné. Ale bála som sa to zverejniť. Skoro každý, kto o sebe natočí video, vám povie, že vyzerá hrozne, má otrasný afektovaný hlas atď atď. A čo vám poviem ja? No predsa to isté :D, ale s tým už nič nenarobím, jednoducho si všetky vedľajšie efekty odmyslite a sústreďte sa na to podstatné. A tým je - spôsob ako si žehličkou na vlasy vyčarovať pekné vlny. :)

Enjoy!

Žehlička: Roventa Respect 



You Might Also Like

16 comments

  1. tak mám asi špatnou žehličku bo ta moje takhle vůbec neklouže :/ ale krásné to máš!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé video! Taky si natačím vlasy žehličkou a ne vždy to mám pěkné jako ty.
    Jsi moc krásná a milá! A vůbec nemáš afektovaný hlas.
    Těším se na další video. .)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zlatá si riadne a hlas máš veľmi príjemný:)
    Vlny žehličkou sú krásne, oveľa prirodzenejšie ako kulmou, no mne to vždy rýychlo spadne:/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám takú žehličku s ktorou by sa dali tieto vlny robiť, akože je určená aj na to ale aj tak to neviem :D toto asi skúsim, sekne ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelé video! naozaj...máš príjemný hlas :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvele video a skvele vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. si skvela, bohuzil enmmam repraky :)
    dokedy moja kulma bola mimo som si takto robila vlny a teraz to ani enviem kedze som zvyknuta na kulmu.
    ale naozaj si krasna a pristane ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ale Timbo :)
    Veď ty pôsobíš svojím hlasom úplne milo a prirodzene.. jasné, že sa každý neznáša pri "umelom" prenose svojho hlasu.. ale bolo to viac než fajn :)
    a mimochodom ešte by som sa rada dozvedela značku žehličky a stupeň, kt. si použila..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na videu vyzeras este krajsie ako na fotkach :) A hlas mas super, aj v radiu by si mohla robit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jééé, aká si zlatá :) neafektuješ a fakt máš dobrý hlas ;)
    emmaknowsall.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aj ja som sa pokusala...trosku inak...
    Skusim takto...vyzera to super
    Dik za tip (btw.posobis velmi prirodzene)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Timea ja ta zeriem fakt ! A idem po tebe opakovat ! :D a hlas mas super.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ou yeah, ďakujem vám baby, ani si neviete predstaviť aká budem teraz namyslená :DDDD ale nie....naozaj ste ma potešili :)

    Jude: je to Roventa Respect a nastavila som ju na 180 stupňov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vždyť Tvůj hlas na video je úplně fantastický!! No co byhc za něj dala!:D No a hrozně Ti to sluší "takhle na živo" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jémine, timi! ty si už aká sympoška.. milujem tvoj hlas, vyjadrovanie a všetko!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. hej super!! nejviic sympaticka jsi! :)

    OdpovedaťOdstrániť