H&M Fall 2011

23.5.11

Leto sa ešte poriadne nezačalo, ale to neznamená, že treba zaspať na vavrínoch. H&M usilovne pokračuje ďalej a predstavuje nám kolekciu na jeseň  2011. Všetko sa opäť nesie v retro štýle, či v štýle 70.rokov. Nesmú chýbať dlhé široké nohavice či "camel coats". Farby sú typicky jesenné - béžová, krémová, vínová, koňaková, hnedá či tekvicová.

Tak čo, už máte niečo vybraté? :)

Modelka: Karlie Kloss
untitled

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

You Might Also Like

7 comments

  1. mne sa páčia tieto posledné čierne šaty a ešte tá farebná sukňa (asi jediné farebné v tejto kolekcii:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. niektoré veci sú super :) oranžové tričko, tyrkysový šál, biely kabát.. a tie mega svetre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašně se mi líbí ty šaty na 7.fotce, vestička na 12. a zelený svetr na 13. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V poslednom case maju same topmodelkovske kampane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta béžová pelerínka je kouzelná :))

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak ja mám problém sa trošku prepnúť na jesenné myslenie, keď je tak teplo :)
    ale vybrala som si tú clutch z 15tky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já už mám rozhodně vybráno! HM se vyšvihává víc a víc, je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť