Cameron for June

5.5.11

Mesiac jún bude mesiacom Cameron Diaz. Ako by sa s ňou vrece roztrhlo. Objaví sa totiž v júnovom čísle Elle, Cosmopolitan a Maxim, v ktorom vyzerá fakt že HOT!HOT!HOT!
Mať v jej veku takú postavu, to je snom každej z nás. A keď nie váš, tak môj určite! :D
Normálne sa čudujem, že taká kočka ako ona, si nevedela udržať Justina Timberlaka. Dokonca ani Jessica Biel to nezvládla. Ale k tomu treba asi viac než len vyšportovanú postavu. :D
Alebo že by bol na vine pán Timberlake? Tak to už ani srnka netuší. V šoubiznise sú vzťahy veľmi neisté.
Kindly-Stop-Asking-Cameron-Diaz-About-Marriage-1-500x657

Kindly-Stop-Asking-Cameron-Diaz-About-Marriage-3


Kindly-Stop-Asking-Cameron-Diaz-About-Marriage-2-500x654

Cameron-Diaz-Goes-Braless-For-Cosmopolitan

Cameron-Diaz-Mandates-Regular-Dry-Humping-1

Cameron-Diaz-Mandates-Regular-Dry-Humping-6

Cameron-Diaz-Mandates-Regular-Dry-Humping-5

Cameron-Diaz-Mandates-Regular-Dry-Humping-4

Cameron-Diaz-Mandates-Regular-Dry-Humping-2

Cameron-Diaz-Mandates-Regular-Dry-Humping-3

You Might Also Like

13 comments

  1. nevím, ale něco mi na ní vadí. Nemám jí jako herečku ráda. Pěknou postavu ale má, to jo :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím že to je viac-menej "fotošop"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. náhodou ja ju mám rada, a je to ozaj kočka!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna je, super stále vyzerá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cam vypadá vážně skvěle, ty fotky jsou skvělý!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. elle titulka skvela!

    http://deerohmydear.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzera tu fakt dobre :) Ale co som videla neretusovane paparazzi fotky jej v bikinach, tak ma dost muzsku postavu a svaly, vraj to prehana s cvicenim

    OdpovedaťOdstrániť
  8. posledná fotka je hot, že fuuuuu :) ale počula som, že má dosť veľké problémy s pleťou, mastná a tak... vieš ako to, nemôže byť všetko perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak uplne prva fotka ellovska, ta je pre mna najlepsia, ze wow!
    a tie maximovske ma neberu :D pre mna lacne :D ale tak je to maxim, tam sa take ocakava :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. já ji mám moc ráda, je hrozně hezká :) a ať jsou ty fotky upravené nebo ne (teda spíš jo), tak je stejně moc sympatická :))
    Fashion&Chocolate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ona je krasna a aj postavu ma peknu... a urcite nieje lahke zit alebo chodit s mamickinym maznacikom... jeho frajerky su z toho nestastne a mrzute... preto ich skor ci neskor posle k vode alebo ony jeho... takze pan timberlake ostane sam s mamickou... =)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nozaj vyzera uzasne na tie roky, ale urcite tomu dopomohol aj photoshop..:( Bohvie ci Justin nie je homosexual a takto to len maskuje:)

    OdpovedaťOdstrániť