Kate Moss Vogue Brazil

12.5.11

Kate Moss je v modelingovom svete považovaná za varenú-pečenú. Aj napriek rôznym škandálom je obľúbená a fotí jedna radosť. Naposledy sa objavila v brazílskom vydaní Vogue. A čuduj sa svete, Kate vyzerá stále ako za mlada!!! (tvárte sa prosím tak, že Photoshop absolútne nepoznáte!) :DDD

katemossvoguebrazilcover

katemossvoguebrazil1

katemossvoguebrazil2

katemossvoguebrazil3

katemossvoguebrazil4

katemossvoguebrazil5
A teraz späť do reality priatelia. Kokaínové a iné psychotropné zákony prírody platia na každého, aj na slávne osobnosti. Udivuje ma, ako z niečoho tak viditeľne rozpadajúceho sa na kašu, vedia nafotiť krásny editoriál. Zlaté to ručičky máte pán grafik. :D

kate-moss-011511-1-450x720

kate-moss-011511-2-450x720

kate-moss-011511-3-450x720

kate-moss-011511-4-450x720

kate-moss-011511-8-450x720

Kate-Moss-bezomietky-okt2008_h01

IS_29888430

Zdroj: topky.sk
             pikosky.sk

You Might Also Like

17 comments

  1. zajímavé, hlavně ta poslední fotka:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takéto články sa hodia akurat tak na topky.sk alebo pikosky.sk, vobec to nie je relevante toto, tie prve su krasne nafotene okej, mozno aj upravene ale teraz sa upravuju aj modelksy s dokonalym telom, ale tie dalsie su zamerne vytrhnute z kontextu a dane su len tie, kde sa akurat netvari ukazkovo, to sa vola život

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veronika: ale mne nešlo o to, aby som tu niekoho očierňovala :) napísala som len pravdu, chápem, že nie každému sa to môže páčiť ako som to sformulovala, ale ja mám na to takýto názor a máš pravdu, taký je život...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zajimávé.... vyretušované fotky vs. jak vypadá kate opravdu.... moc hezké ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja by som len dodala,že kate nemá už 15 rokov,a tie fotky ktoré su akože upravene nemusia byť práve z tohto obdobia ale niekolko rokov dozadu..a aj tak si myslím,že napriek tomu,čo má ona za sebou a nato aký ma vek,tak vyzerá stále dobre...a modeling a fotky v časopisoch su jedna naozaj velká iluzia(sama otom viem,lebo som sa v modelingu pohybovala),otom to celé je..preto je to také vábivé a čarovné...nieje to realita...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ver: o to mi presne išlo, ukázať rozdiel medzi realitou a tým pozlátkom :) to čo je na obrázkoch krásne a dokonalé nie je v skutočnosti také ako sa zdá, modelky sú ľudia z mäsa a kostí a majú svoje chybičky krásy, ale nikto to nechce svetu ukázať, pretože skoro každá fotka, ktorá sa objaví v magazíne je vyretušovaná, už sa to stalo skoro pravidlom

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a tak mne je jasne, ze kate uz nevyzera tak ako kedysi, ale mna na tom najviac zarazil ten zdroj, z ktoreho si čerpala, pretoze topky a pikosky povazujem v takychto veciach za odpad

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kate moc nemusím, ale musím uznat, že na té první fotce vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veronika: z topiek som čerpala len jeden zdroj a to poslednú fotku, je to aj vidno :) a myslím si, že je jedno odkiaľ ten obrázok je, lebo inde na nete je takýchto fotiek oveľa viac a ešte horších, topky boli hneď po ruke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na každého jde staří, ale i tak vypadá stala dobře, mám ji ráda :)) A tvařím se že photoshop nevidím nechci si kazit iluze :D

    francebabyfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja ju strasne nemam rada v hocijakej forme

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mně se nikdy nikde nelíbila .. ani když má "sexy" výraz ve tváři, tunu make-upu a značkové oblečení .. Takže mě tyto fotky moc nepřekvapují :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dakujem ti, Timi, za tento vtipny a perfektny clanok o tejto svetoznamej fetacke! paneboze! no najväcsia katastrofa! takato svetova topmodelka by mala byt vzorom pre ostatne dievcata a ked nie pre ne, tak aspon pre svoju vlastnu dceru! este stale je ziadana, lebo ma svoje meno... ale chudaci grafici musia fakt popracovat, aby vyzerala k svetu, lebo ako ona vyzera, je nieco strasne a nehnevajte sa na mna... ale aby 37 rocna zena vyzerala ako 50 rocna vyzita fetacka?! nie dakujem... je milion krajsich zien v jej veku a s lepsim zivotnym stylom!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. fuha..vážne vyzerá zle..teda, na tých posledných...a klobúk dole retušérom a photoshopu...riadny rozdiel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja som z nej ikdy nebola nejako paf, ale treba uznat, ze to v modelingu asi vie... No, asi je dobry material na postprodukciu

    OdpovedaťOdstrániť
  16. opravdu drsné! momentálně už to není přirozená krása, co ji živí, ale jen slavné jméno...

    OdpovedaťOdstrániť