Celebrity Color Block Addiction

16.6.11

Popularita tohto módneho trendu ešte stále pretrváva a obľúbili si ho aj celebrity väčšieho či menšieho kalibru. Favoritmi sú kombinácia sýtej fialovej, koralovej a tyrkysovej, spolu so zlatými doplnkami. Poďme si teda predstaviť naše súťažiace:

1. Cheryl Cole je momentálne jednou z porotkýň v X-Factor (niečo ako Slovensko hľadá talent) a takto sa objavila na jednom z kastingov. Moja prvá reakcia bola taká ta klasická s vypleštenými očami a "Wooooow" povzdychom. Jedna maličkosť, ktorú by som vytkla je strih a dĺžka nohavíc. Tento druh nohavíc vo mne evokuje symbol ťažného koňa.

Cheryl Cole

Cheryl Cole

2. Jessica Alba na odovzdávaní cien CFDA Fashion Awards 2011. Jessica sa nám už pekne zaoblieva a s tehotenským bruškom jej to naozaj sekne. Páčia sa mi náramky, len lodičky sú na môj vkus akési "heavy". Zvolila by som jemné romantické sandáliky.

Jessica Alba

Jessica Alba

3. V tomto outfite odprezentovala Kim Kardashian svoju novú vôňu. Kim mám rada, sledujem jej reality show a všimla som si, že nosí často čiernu, bielu, béžovú, sivú či vojenskú zelenú. Jednoducho také tie základné farby, ktoré jej veľmi svedčia. Teraz som tak trochu na rozpakoch. Materiál, z ktorého je sukňa, pôsobí na mňa lacno a Kim zbytočne rozžiruje. Strih blúzky jej taktiež nesvedčí.

Kim Kardashian

Kim Kardashian

4. Jednoznačnou víťazkou je pre mňa Nicole Scherzinger, má dokonalú postavu a oceňujem, že zvolila topánky v neutrálnej farbe.

Nicole Scherzinger

Nicole Scherzinger

Ktorá sa VÁM páči najviac?

Zdroj: Amy Grindhouse

You Might Also Like

11 comments

  1. u mňa víťazí Jessica Allba.
    Kim!. to čo je?...ach táto kolekcia Gucci s ami tak páči, no ale ona mi to totálne znechutila.Strašné!
    a podobne aj zo Cheryl Cole, ktorá je podľa mňa krásna, mladá, až an toto.Myslela som, že to je nejaká strá herečka , alebo čo. A tu čítam, že Cheryl, ach pridalo jej to asi tak 20 rokov.
    Nicole si proste obliekla tak ako jej to svedčí, a ako sa má. Či je postava taká, alebo onaká. Zvolím to čo sa mi hodí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi Nicole, ale za ten top čo má na sebe Cheryl by som vraždila :D:D:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jessica je skvelá, a páči sa mi aj Nicole..aj ked ju nemám rada :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jednoznačne najviac to pristane Nicol ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa ta kominacia farieb paaci. jessica Alba ma krasne saty, Nicole vyzera perfektne, Cheryl tiez, ked si odmyslim vlasy. Ale Kim.. Rada zvyraznuje svoje krivky, no az tak?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kim v Gucci je naozaj otrasná! fuj, to čo jej napadlo? vyzerá ako vypasená klobása :D
    u mňa víťazí Nicole, a tá jej postava! ach, mať tak raz takú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som sa skvele zasmiala na poznamke, ze Cheryl ti tymi nohavicami pripomina tazneho kona :D trefna poznamka :) Nicole je numero uno :)

    OdpovedaťOdstrániť