Creative Designs

15.6.11

Na dnes som si pre vás pripravila malé tvorivé okienko. Tentokrát to nebude jeansovina, ale malé hliníkové vrchnáčiky z plechoviek. Kedysi som ich zbierala a pripínala na kľúče. Mala som ten najväčší a najťažší zväzok kľúčov, aký si dokážete predstaviť. No bolo mi to prd platné, keďže som ho aj tak celý stratila. :D

Nechajte sa teda inšpirovať!
Enjoy!

20
Štýlová lampa, autorom je Mauricio Affonso.

17

16
Autorom tohto pohodlného lehátka je Carlos Alberto Montana Hoyos.
Na jeho výrobu bolo použitých 1739 vrchnáčikov.

15
Na výrobu šiat bolo použitých 200 vrchnáčikov a trvalo 10 hodín, kým k sebe na šili každý jeden dielik.

14
Školský projekt Tashy Duckman. Šikovné to dievča.

13
Ručne vyrobený opasok, je flexibilný a nastaviteľný.
Tip na výrobu náramkov tu.

12
Misa.

11

18

10
Mini peňaženky na mince.

9

8

7

6

5

4

3

2

1

untitled
Podložky na poháre.

You Might Also Like

4 comments

  1. zaujímavé veci....začnem ti odkladať vrchnačiky aby si mala znova najväčší zväzok ktorý ti budú všetci závidieť! :) :D
    a inač, tá kočka z predposlednej fotky, ju poznáš? Je voľná? :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh they are so impressive!i loved the first 4-5 photos!so inspirational :) great post!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko je to krásne! a inak, na tej stránke, kam si dala link, je plno týchto nápadov a myslím, že hneď začnem nejaké zbierať, lebo potrvá, kým ich budem mať dosť :D

    OdpovedaťOdstrániť