H&M August 2011

22.6.11

V auguste to bude žiť "kožou". Ale keďže už vlastním koženú sukňu, šortky aj bundu, tak v podstate už nič iné nebudem potrebovať. No....zas nikdy nehovor nikdy. :)
 Jedinú starosť mi robia topánky na divnom opätku, nie je to moja šálka kávy a asi sa im budem vyhýbať veľkým oblúkom. 

hm-august-11-w-12

hm-august-11-w-06

hm-august-11-w-10

hm-august-11-w-11

hm-august-11-w-14

hm-august-11-w-07

hm-august-11-w-15

hm-august-11-w-09

hm-august-11-w-08

hm-august-11-w-03

hm-august-11-w-13

hm-august-11-w-02

hm-august-11-w-01

hm-august-11-w-04

hm-august-11-w-05

hm-august-11-w-16


You Might Also Like

10 comments

  1. tie červené sa mi páčia :D inak teda nič moc,kedže kožu neobľubujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak z těchto kousků se mi vážně nelíbí ani jeden ... možná bych to potřebovala spíš na někom vidět :X a ty boty jsou teda strašné no to souhlasím :D
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. this is really nice :) wish i could wear leather :~(
    THATGIRLKIP

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nic z tohot nechcem vlastnit.. e e

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ja som si hlavne predstavila, ze by toto niekto v auguste nosil :)
    Inak sa mi paci ten hnedy dlhy sveter a cervene cizmicky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no pre mňa z tohto výberu asi iba šortky... tým botám ešte nechcem vopred povedať nie, lebo sa mi ešte možno začnú páčiť :D

    OdpovedaťOdstrániť