H&M September 2011

23.6.11

Keďže som momentálne tak trochu proti svojej vôli pripútaná na lôžko, moje príspevky nedosahujú takú úroveň akú by som chcela. Môj deň pozostáva zo základných činností akými sú ležanie, jedenie a pozeranie filmov. Fotiť osoplené vreckovky nebudem, to radšej vypijem cesnakovú šťavu. :D
Deň mi ubieha pomaly, možno by som sa mala pustiť do nejakého DIY, ale ak mám pravdu povedať, fakt sa mi nechce. 

Tak si aspoň omrknite kolekciu H&M na mesiac september. V porovnaní s augustom je to stokrát lepšie. 
Enjoy!

hm-september-11-w-09

hm-september-11-w-12

hm-september-11-w-04

hm-september-11-w-10

hm-september-11-w-11

hm-september-11-w-06

hm-september-11-w-05

hm-september-11-w-03

hm-september-11-w-13

hm-september-11-w-14

hm-september-11-w-16

hm-september-11-w-02

hm-september-11-w-07

hm-september-11-w-08

hm-september-11-w-15

hm-september-11-w-17

hm-september-11-w-01

You Might Also Like

10 comments

  1. nad tou druhou parkou budu asi jetě chvíli přemýšlet do mé sbírky parek!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie úpletové hrubé svetre sú super, a ešte tie veci s kvetmi alebo v teplejších farbách.. :) zvyšok moc zimný! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty svetříky se mi moc líbí teda:P:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jasné, že stokrát lepšia! hneď by som si vybrala niekoľko (veľa:) vecí...
    tie koníkové šaty sú bombastikuš :)

    joj, kašli na DIY, vylež sa, vyzdrav sa... fakt! nepreliečené choroby sú riadne sviňuchy... skoro sa uzdrav :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fuj ake handry, nepači sa mi to:(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie veci sú prosto nádherné... prijala by som ich vo svojom šatníku temer všetky...:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no tak tohle se mi vážně nelíbí :X nevím... působí to na mě moc babičkovsky :X
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja by som si veru envybrala nic, az na tie konikove saty, tie CHCEM!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. chcem dáke kraťasy, lebo sú skvelé

    OdpovedaťOdstrániť