Sexy Curves by Steven Meisel: Vogue Italy, Jún 2011

6.6.11

"Krivky sú sexi: toto je ten odkaz." - táto veta vyznela z úst šéfredaktorky talianskeho Vogue Franci Sozzani.

Spočiatku som si titulku moc nevšímala. Zbadala som tri krásne modelky a prešla ďalej bez mihnutia oka. Keď som si dopozerala zvyšné články, zas mi tie tri slečny udreli do oka.
Vravím si: "Majú nejaké väčšie prsia, aj boky sú širšie ako u väčšiny modeliek, a namiesto kostí im vidno stehná aj zadok!!!" :D
Ihneď som si rozklikla ostatné fotky a to čo som videla ma naozaj potešilo. Fotky sú nesmierne ženské, provokatívne, zmyselné a sexi, a už dlho som na takéto nenarazila. Do rici, niekto by sa už mal rozkývať a spraviť s tým niečo! Nechcem vyznieť ako nejaký chlípny úchyl, ale fakt som si tie fotografie prezrela do najmenších detailov, tvár, zadok, prsia, stehná...všetko. :D
Ženy s plnšími krivkami sú takisto pekné ako modeločky na titulkách, a dovolím si povedať, že aj krajšie. A úprimne ma štve, že ich "nereprezentujú" viac. Na to si ešte budeme musieť počkať.

P.S. - z bezpečnostných dôvodov sú chúlostivé miesta zakryla, pre istotu. Nechcem riskovať bloknutie blogu, predsa len, čert nikdy nespí. :)

Enjoy!

curvyissuevogueitaliacover

curvyissuevogueitalia3

curvyissuevogueitalia2

curvyissuevogueitalia4

curvyissuevogueitalia5

curvyissuevogueitalia6

curvyissuevogueitalia7

curvyissuevogueitalia8

curvyissuevogueitalia9

curvyissuevogueitalia10

You Might Also Like

9 comments

  1. The models are gorgeous . Finally some amazing photos of real women :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dora: yeah, i agree. They´re more beautiful than skinny models. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne su,lepsie ako tie vychrtlinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kosti vyzerajú oveľa krajšie.... fúúúj sú tlsté

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne sú, hlavne do tváre.. nevadí mi keď sú modelky trochu okrúhle, toto už je troška viac..ale hlavne do tváre sa rozhodne vyrovnajú aj tým vychudnutým ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fuuu, toto mi hned zlepsilo naladu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Presne, su uplne nadherne, nie su tucne, ale ani chuducke... Tak ako vacsina zien

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je dokonalý!! takhle by měly vypadat všechny modelky...pak mi normální máme denodenně komplexy...:/

    OdpovedaťOdstrániť