Useful Denim

10.6.11

Určite sa u každého z vás nájdu staré nevyužité jeansy. A nemusia to byť len jeansy, ale aj stará riflová bunda, šortky, šaty či sukňa. Buď ste z nich vyrástli a sú vám malé, alebo naopak, príliš veľké.
Ponúkam vám pár dobrých tipov, ako ich efektívne využiť. :)

Enjoy!
5
Taška na foťák. Návod na výrobu tu.
16
V tomto by ste na Halloweenskej party určite zažiarili. Návod tu.
17
Sexi prádielko.
18
Jeansové papučky? No problemo! :)
1
Vrecúčko na vás mp3 prehrávač.

4
Neviem ako to nazvať, obal na kelímok? Hlavné je, že si nespálite paprče. :)

21

22

27

40
Návod tu.

41
Aj kvetináče chcú byť cool. :D
30
Rohožka.

31
Návod tu.

33

35

37

2
Obal na diár.

3

6
Darčeková krabička.

7
Skvelý doplnok do detskej izby. :)
Návod tu.

9

10

12
Dečky na WC sedátko a na kryt nádrže. :D

13

15
Kabátik pre mimčo. :)

19
Ozdoby na vianočný strom.

20
Detský podbradník.

23
Vrecúška na fotky, doklady a všakovaké iné prkotiny. :)

24

36

You Might Also Like

8 comments

  1. tá podložka pod šálku je šalená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juch! :D Super, môžem ti priniesť moje staré džíny keď prídem do BA? :) Sa nebudeš dlhu dobu nudiť, kým vyrobíš všetko zo zoznamu:) :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hehe, hodně zajímavé, ale jelikož nemám ráda jeansy tak nic pro mě, ale některé věci vypadají moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no já tedy nevím, ale ty useknuté nohy mi přijdou dost morbidní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zle zle a este raz zle!!!!!!
    Tento post by som ocakavala asi pred pol rokom, ked som vsetky poctivo nazbierane, od cca. 10 rokov, rifle a riflovinove veci vyhadzovala. Ax jaj. Ja som vedela, ze tato chvila raz pride :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sranda, co vsetko sa z toho da vyrobit

    OdpovedaťOdstrániť