DIY: Studded Clutch Bag made from PU Leather Leggings

20.7.11

Malé listové kabelky sa tešia veľkej obľube, dovolím si povedať, že sa stali akýmsi must-have v šatníku každej ženy. Výrobu prvých neónových clutch-iek odštartovala Becca, ak sa nemýlim. Samozrejme, že aj ja som chcela patriť medzi majiteľky takej kabelky, len som príliš lenivá na to, aby som navštívila galantériu. :D
A čo je doma, to sa počíta. Preto som sa rozhodla obetovať kožené legíny, ktoré som aj tak nemala v pláne nosiť.

CIMG1334

CIMG1335
Začala som ich párať odspodu z vnútornej strany. 

CIMG1374

CIMG1376

Voila!
CIMG1378
Keďže nemám šijací stroj, zips som prišívala ručne. Bočné strany som zošívala tým istým spôsobom, z vnútornej strany. 
IMG_20110720_181145

IMG_20110720_181924

IMG_20110720_181630

You Might Also Like

20 comments

  1. joj je skvelá!
    inak dnes si zase bola v Súdnej sieni! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Není to špatný nápad, vypadá to fakt skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jé ta je super! taky plánuju výrobu takové kabelečky a také černé.. ale šicí stroj mám tak to budu mít asi raz dva :D
    www.nikolalondynova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super výsledek! Moc se mi to líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasná je, ja toto obdivujem že si ju viete spraviť takú krásnu a kvalitnú.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V Sudnej sieni ti to vazne svecalo!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. omg parada... !! fakt ! len si nejak zrazu prekrocila milion krokov k tomu Voila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty si aká šikovná :) mám rada tvoje diy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mohla by si natocit nejake beauty video na ten mejkap co si mala v sudnej sieni...vazne ti to svedcalo....a tie oci:):O....inak kabelka krasna!:P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Omg, tak oni dali zas reprízu? :D

    Nikolka: keby som bola vedele,tak by som si od teba ten stroj prenajala :)

    Veruška: dakujem, si zlata, teraz mam kreativne obdobie, tak sa budem snažiť robiť tých DIY viac :)

    Anonymný: no bodaj by to bolo také ľahké, líčila ma maskérka, sama by som také nezvládla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypadá skvěle!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Uz asi 2 tyzden mam v plane si take nieco vyrobit, ale nemozem zohnat peknu kozu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jeeej! Toto si obhedávam bejbe :* :D
    skutočne ti to vyšlo, veľmi sa mi to páči!:)
    ...a btw. oni fakt dali reprízu B)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. šikula!
    toto som chcela raz urobiť aj ja, ale niečo na štýl Foly... no a strávila som nad tým 3 hodiny, pričom na konci sa to celé dodrbalo- takže za toto Ťa uznávam :D - podobnosť s výrokom Patrika Rytmusa V. je čiste náhodná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Great DIY!!
    you made a beautiful clutch!!

    stop by my blog there's a new outfit post! if you like it we can follow each other as well! let me know

    www.fashiontnt.com

    OdpovedaťOdstrániť