Marchesa Resort Collection 2012

6.7.11

Róby a šaty značky Marchesa sú niečím výnimočné. Nedokážem to presne definovať, lebo moja slovná zásoba je obmedzená :D, a neviem tak dokonale a dopodrobna vyjadriť svoje pocity, ale vedzte, že keby som bola krásna, úžasná, talentovaná a úspešná celebrita, chodila by som na každú významnú udalosť len v Marchesa šatách.
Mojím favoritom sú šaty č.6.

Ktoré by boli tie vaše vyvolené?
Enjoy!
marchesaresort12collection1

marchesaresort12collection2

marchesaresort12collection3

marchesaresort12collection4

marchesaresort12collection5

marchesaresort12collection6

marchesaresort12collection7

marchesaresort12collection8

marchesaresort12collection9

marchesaresort12collection10

marchesaresort12collection11

marchesaresort12collection12

marchesaresort12collection13

marchesaresort12collection14

marchesaresort12collection15

marchesaresort12collection16

marchesaresort12collection17

marchesaresort12collection18

marchesaresort12collection19

marchesaresort12collection20

marchesaresort12collection21

marchesaresort12collection22

marchesaresort12collection23

You Might Also Like

13 comments

  1. aspoň polovica si získala moje srdce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marchesa=neskutočne krásne šaty...U mňa vyhráva č.20 ale aj č.6..Milujem šaty typu antická bohyňa.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tretie a zelené pod tými tvojimi!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné sú tie zelené, žlté a púdrové :) dokonalosť!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1 2 7!! a ďalej ešte nejaké dalšie, ale to už som prestala počítať takže neviem kolkatky sú.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. joj, hovoríš mi z duše... tiež neviem presne čo všetky Marchesa šaty v sebe majú, ale sú dokonalé! spájajú v sebe ženskosť, rafinovanosť, eleganciu atď atď atď:)
    a mňa očarili 2ka, 17tka a 19tka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ano, Marchesa je...jednoducho ina trieda. Ja ako celebrita by som brala 6, 18 a 19.

    posledna sanca zapojit sa do giweaway u mna!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oooo tie sú prekrásne ! Páčia sa mi takmer všetky.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie dve zenske vedia, co robia a robia to skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. chcem všetky! ..dobre, stačili by mi aj jedny!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milujem túto značku, ich šaty sú úžasne!!!Mojim favoritom sú č.4, ale všetky sú nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť