YOU CAN´T FAKE FASHION!

8.7.11

Ak napíšete do Googla výraz "fake bags", vyhodí vám to skoro 52 miliónov výsledkov. Celkom slušné číslo. Len vás chcem dopredu upozorniť, že nebudem písať vyčerpávajúce romány o tom aké je to trápne nosiť fejky, ako sa vyrábajú, aké sú niektoré na nerozoznanie od tých pravých atď atď. Moje stanovisko je celkom jasné. Áno, chcela by som vlastniť luxusnú kabelku. Realita je však taká, že sa nebudem hrať na niečo, čo niesom. Jednoducho na ňu nemám a hotovo. Áno...mohla by som si na ňu poctivo našetriť, ale radšej tie našetrené peniaze miniem na dovolenku alebo inú zmysluplnú vec. Predsa len, je to iba obyčajná kabelka. Keď nejde o život, nejde o nič. Teraz k podstate veci.

11.júla 2011 odštartuje eBay spolu s CFDA (Council of Fashion Designers of America) kampaň s názvom "YOU CAN´T FAKE FASHION".
Cieľom je zvýšiť povedomie o falzifikátoch a celkovo o falšovaní samotnom. Kampaň je zároveň akousi oslavou originálnych dizajnérskych kúskov vo svete módy.

Predmetom predaja budú kabelky v rôznych prevedeniach, ktoré budú mať jeden spoločný znak a to už vyššie spomínaný slogan.

Zbierka obsahuje 50 kabeliek, ktoré navrhli návrhári CFDA, vrátane Diane Von Furstenberg, Vivienne Tam, Phillip Lim, Donna Karan, Badgley Mischka, Tommy Hilfiger, Billy Reid, Tory Burch, Jason Wu, Marchesa, Kenneth Cole, Rodarte, The Row, Nicole Miller a mnohí ďalší.
Klasická štandardná kabelka vás víde na 35 USD a tie "vyzdobené" na 150 USD. Výťažok z predaja poputuje CFDA nadácii.

Proti falšovaniu sa dá bojovať mnohými spôsobmi, či už legislatívne, vysokými pokutami alebo tvrdými trestami, ale táto možnosť mi príde viac "kúl" :D.

Enjoy!
reed-krakoff
adam

band-of-outsiders

billy-reid

botkier

brian-atwoo

calvin-klein

Coach

dvf

dkny

donna_karan

helmut-lang

jason-wu

Jill-Stuart

marchesa

Milly

nicole-miller

Phillip-Lim

peter_som

vivienne-tam

rebecca-minkoff

the-row

Standard-Tote

rodarte

You Might Also Like

14 comments

  1. Tohle je rozhodně víc kůl, to máš pravdu! Některé ty faky to je až děs! Tak do boje! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej, pekné sú, viaceré sa mi páčia (najviac asi taká velká modro biela s velkým nápisom!!)..a ešte k tomu 35 dolárov, ved to je na eurá celkom dobrá cena.. ja som si už dávnejšie všimla že na ebayi sa nedajú objednať fejky, rušia tam všetko čo nie je pravé.. a je to super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to super!!!.waaw!skvelý boj!vedela by som si vybrať.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oooooo bože tie sú krásne brala b som všetky ♥ najviac sa mi páči tá s mašličkami :)
    A myslím že je dobré takto "bojovať" prosti fakom :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. KONEČNĚ NORMÁLNÍ NÁZOR! Nesnáším lidi, co si koupí fake něčeho luxusního, myslí s tím a hrají si s tím na něco co vůůůbec nejsou. Tací nemají s módou podle mojeho nic společné. Doufám, že ta kampaň bude mít úspěch!
    Jinak bych chtěla říct, že já bych taky chtěla nějakou luxusní věc, ale fake rozhodně ne. Nebudu si hrát na dámičku, když na to prostě jednoduše nemám no :) A je pravda, že je lepší si koupit víc věcí, nebo utratit to jinak jak za jednu blbou kabelku či něco jiného :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja nutne potrebujem minimálne číslo 7!! sú úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta druhá a devátá jsou skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 10.,11. a 12. se mi líbí nejvíc =)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekne su...teda, niektore. Ja nechcem mat s fejkami nic, ani napis You can´t fake fashion na kabelke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tá prvá sa mi páči najviac. ja som úplne na 100% proti fake-om moja spolužiačka má "LV kabelku", "D&G okuliare" "Chennel peňaženku" a tak... prote ju nechápem.. na prvý pohľad vidno, že to nie je pravé. chcela by som nejakú z týchto kabeliek, by som jej ju pod nos strčila :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. fú, originálny nápad, u mňa veľký like... vedela by som si vybrať :)

    OdpovedaťOdstrániť