"Many things grow in the garden that were never sown there."

16.8.11




Prázdniny sa pomaly končia, počasie dostáva rozum, ale ja už akosi podvedome myslím na jeseň. V obchodoch aj na nete číham na svetríky, pančuchy alebo kotníkové čižmy. Za každých okolností treba byť dopredu pripravený. :)

Ako ste na tom vy? Snažíte sa ešte vyťažiť niečo z letných výpredajov alebo sa už obzeráte po jesenných či zimných veciach?

IMG_20110816_190738
tunika - H&M, sukňa - second hand, boty - romwe.com, kabelka - Asos

IMG_20110816_190758

CIMG1831

You Might Also Like

21 comments

  1. Za prvé moc ti to sluší a za druhé zítra jedu nakupovat a rozhodně už letní věci nekupuju! :) už jen overside trika,svetříky kvalitní rifle a kotníkové botky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. letné veci už neriešim :D
    od včera už mám pripravený nový pršiplášť, na ktorý som sa neskutočne tešila. A svetre už mám vyhldiadnuté!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nakolko toto letne pocasie dopadlo ako dopadlo, tak od jula si uz zostavujem jesenny wishlist :) a mas krasnu koselu :) vyzera to spolu skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší! a aj já už sháním podzimní a zimní hadříky, letos sme si toho léta moc neužili, zato zimy si asi užijem :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. minulý mesiac som útočila na letné výpredaje,teraz zas na jesené kolekcie :D už im v obchodoch zo zliav takmer nič nezostalo :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta halenka je moc zajimava..
    ja uz se snazim si nekupovat zadny letni veci, protoze to nema smysl..ale obcas se mi prece jen jeste neco zadrhne za nehty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. WOW tak toto se mi moc líbí, sluší ti to! Ta sukýnka je skvělá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. najsuper sukna! :)
    ja tak aj aj, ešte aj z výpredajov čerpam, ale už okukavam a skúšam jesenné veci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tunika je skvela!
    Vypredaje su uz pre mna pase...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to je nejkrasnejsi outfit!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja uz sa neviem dockat kedy odide leto ale zatial len z obchodov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tu vyzeras naozaj vyborne .. ta sukna je skvela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ta sukna je uplne super,no ja uz by som chcela aj jesenne ale este som nikde nevidela nic ocarujuce:D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aj keď milujem leto, nejako ma to ťahá k tým jesenným kolekciám už :) vo výpredajoch sa už skoro nič pekné nedá uloviť, takže sa sústredím skôr na teplejšie jesenné veci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja som si práveže dala záväzok, že cez leto si nesmiem kúpiť už nič viac! A čestne sa priznávam, vo veľa prípadoch som to skoro porušila! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. bola som kuknúť v Mangu ale to je zrejme len pre-fall, jeseň zatiaľ (asi) nikde nedošla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásne :))
    hyped

    http://www.ourfashiondiary.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. asi som divná, ale ja ešte stále vychytávam veci z výpredajov...
    a na jeseň nechcem ani myslieť, och!
    a krásna si v tejto sukni, fakt! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. v pondělí jsem si koupila svetr (v těch největších vedrech) a těším se a doufám v teplý slunečný podzim :D

    OdpovedaťOdstrániť