H&M November 2011

8.9.11

V novembri spolu s H&M nasadneme do kozmickej lodi a odletíme do krajiny samurajov. :D
Enjoy!

 
hm-nov11-00

hm-divided-nov11-01

hm-divided-nov11-02

hm-divided-nov11-03

hm-divided-nov11-04

hm-trend-nov11-10

hm-trend-nov11-11

hm-trend-nov11-08

hm-trend-nov11-13

hm-trend-nov11-05

hm-trend-nov11-06

hm-trend-nov11-07

hm-trend-nov11-09

hm-trend-nov11-12

hm-trend-nov11-04

hm-trend-nov11-14

hm-trend-nov11-01

hm-trend-nov11-02

hm-trend-nov11-03
Zdroj: Nitrolicious

You Might Also Like

19 comments

  1. kimoná, náhrdelníky a legíny musím mať!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak nevím, z této kolekce jsem trochu na rozpacích - něco se mi líbí moc a něco vůbec. Každopádně je to zajímavé :)
    Fashion&Chocolate - >>Enter Giveaway<<

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach ta kimona! A červené šaty :-) Náhrdelníky a legíny :-D Líbí líbí se mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, tiez ma to neoslnilo, tieto azbestove oblecky :)
    le pacia sa mi tie cervene saty, som zvedava, aka kvalita to bude nazivo, potom cierny kimonovy top, aj ten zupan by som brala...a ten masivny nahrdelnik.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie oranžové šatičky..ajéééje, bodli by mi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie cierne nariasene saty,strieborne, topanky, a doplnky by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. druhé šaty a tie oranžové..och♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Och tie saty mozem:)

    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. These are some really nice stuff, I hope our H&M will have them.

    www.sandra-thepuzzleofmylife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zo všetkého sa mi páčia len tie oranžové šaty :D Ináč sa mi to moc neľúbi :/

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nějaké věci jsou vážně moc povedené! Už aby dorazily do HM! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. šaty a saká, perfektné! :) len s tými lesklými vecami som sa ešte nejako nezmierila.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. great stuff ;)

    www.pavline.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nic moc kolekcia, strasne sa mi nepacia take topy a la kimono
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. korzetove saty jsou bozi bozi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. lovely red dress.nice choises.xoxo mininuni
    http://mininuni.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tie čierne šaty a bieločierne sáčko musím mať! :)

    OdpovedaťOdstrániť