Think before you ink!

7.11.11

Občas, keď sa nudím, tak si kreslím "fejkové tetovania". Toto konkrétne mi leží v hlave už dlhšiu dobu. Je jednoduché, no zároveň ma vystihuje. Je to symbol, ktorý má sprevádza už od narodenia a dúfam, že ma bude na tomto svete sprevádzať ešte hodnú chvílľu. :)
Takéto minitetovanie by som mohla mať vytetované behom 5 minút. Ale priveľa premýšľam a vždy sa nájde niečo, čo ma odradí. Napr., že som už príliš stará na to, aby som sa dala tetovať, a že keď som to nespravila doteraz, tak je to už zbytočné. Alebo že jednoducho som ten typ osoby, ktorej sa akékoľvek tetovanie absolútne nehodí. A takto by som mohla pokračovať do aleluja.
Takže kým dospejem k úplnému záveru, budem na seba kresliť fejky. :)

Má niekto z vás tetovanie? Ak áno, tak kde a aké? A čo pre vás znamená?

IMG_1608

IMG_1616

IMG_1620

You Might Also Like

16 comments

  1. ja tiež dlho rozmýšľam nad niečim úplne malým čo sa dá rýchlo zakryť, ale všetci mi vravia že som moc jemná na kerky :P
    toto je moc fajn. daj si to!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si robim podobne, a ako pozeram mas to na pravej ruke, cize si si to kreslila lavou rukou? teda si lavacka? :) vau :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som si aj dal, no každý deň sa mi páči pomaly niečo iné... takže to si môžem dať (zatiaľ) akurát tak žuvačkovú tetovačku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adriana: tak takúto dedukciu som nečakala :D ja som tzv. obojručná, kreslím ľavou, aj lyžičku držím v ľavej, ale píšem pravou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam po kazdom dni v skole cele ruky dokreslene :D ale po tetovani ako takom som nikdy moc netuzila, najviac ma odradza to, ze to bude boliet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já už se několik let odhodlávám na to své prvé. Možná letos v zimě....uvidíme :-D Třeba to ale dopadne jako vždy, plané řeči.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja chcem presne tam, no na lavej ruke malé srdiečko.. nehorázne sa mi to páči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nemám, ale mám to naplánované tak, že keď sa vydám, dám si vytetovať srdiečko medzi malíček a prstenník na nohe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja mám tiež niečo čo sa mi páči, ale neviem..povedala som si že v pohode bez toho prežijem :D a tým to skončilo..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nemám. Ja mám zase na to ešte čas. Ale určite si niečo menšie vytetovať dám.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hodi sa ti,podla mna niesi stara,moj otec si dal posledne urobit minulu jesen a to ma 40 cize je to celkom ok si myslim...a hlavne take male.
    ja mam myslim ze si sa aj pytala co znamena...,,zivot je az prilis dolezity na to,aby si ho bral vazne"
    uz som si tym neni az tak ista ale ok :D je to minimalne pekna ozdoba...
    ps:to neni ruz ale ruzova ceruzka na oci :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja síce tetovanie nemám a ani mať nebudem, páči sa mi to, lebo je to určitá cesta vyjadrenia osobnosti alebo názoru. Pokiaľ by som stála pred voľbou kam si ho dať, tak určite na členok alebo na zápästie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mam jedno jeto maslicka...nad clenkom a za chvilku pribudne dalsie... a nedavaj si .nepopisana ruka je ovela krajsia a vystiznejsia:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, mohla by si mi na dyona@azet.sk napísať svoj osobný email- chcem ti niečo navrhnúť (neboj týka sa to módy :) ... ďakovala

    OdpovedaťOdstrániť
  15. keď skončím školu dám si vytetovať pierko na chrbát za odmenu, už ma to drží tretí rok, ale nemám žiaden dôvod, chcem aby sa mi to s niečím spájalo. a prierko bude také symbolické, a vlastne aj môj blog má perie v názve:-)

    OdpovedaťOdstrániť