“New Year's Day is every man's birthday.”

31.12.11

Na Nový rok som si dala predsavzatie: "V ŽIVOTE SI NEDÁM PREDSAVZATIE!"
Som len človek, nemám pevnú vôlu a netajím sa tým. Taká som. Neplánujem veci dopredu, pretože viem, že ich nesplním a takisto sa neteším predčasne, pretože vtedy sa začnú veci posier.......kaziť. :)
Rozhodla som sa, že si budem len tak žiť...na vlastný spôsob. Vraví sa, že život je krátky, že ho treba žiť naplno a užívať si vzácne chvíle. A čo keď si v roku 2012 nestihnem splniť svoje sny? A čo keď ich nestihnem splniť za celý svoj život? Budem o niečo ukrátená? Budú považovať ľudia môj život za obyčajný a nudný? Budem ho ja za taký považovať?
Neviem čo bude...:)

tumblr_lx2g2d2BTL1r5wwyfo1_500

Prajem vám všetko najlepšie do Nového roka! 
Nezáleží na tom kde ste, ale s kým ste. :)
A čo sa blogu týka, tak dúfam, že ho budete naďalej navštevovať a že vás bude baviť.
Hádam mi  nový rok mi prinesie veľa inšpirácie a nápadov, o ktoré sa budem môcť s vami podeliť. :) 

happy-new-year-la-12-21-11

Photobucket
...no a toto doma neskúšajte! :D

You Might Also Like

8 comments

  1. u té poslední jsem se šíleně zasmála :D
    tobě taky šťastný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ať se Ti splní všechno co si přeješ. :) Všechno NEJ do Nového roku!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj tebeee šťastný nový rok!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj tebe šťastny novy rok a ešte jedna rada :)
    Nevieš ktorou nohou vykročiť do nového roka...???
    no nič, tak ideme po štyroch...!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I tobě skvělý nový rok přeji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny Nový Rok aj Tebe :)
    dúfam, že sa aspoň v 2012 stretneme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pocit, že keď sa tešíš predčasne, sa vždy doserie poznám.. u mňa je to bežná vec.. a už ma to začína pomaly ale isto štvať.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. beatles!! <3

    a ta poslední fotka XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť