DIY: Leather - Suede Cord Wrapped Chain Bracelet

15.1.12

Čo budete potrebovať:

2 šnúrky z brúsenej kože (dostať v DaVinci alebo na eBay) - na moje somálske zápästie mi stačila meter dlhá šnúra
reťaz s väčšími očkami
kliešte
uzávery na zakončenie

IMG_2739

IMG_2741
Prevlečte obe šnúrky cez očko a spravte uzlík. Po obidvoch stranách vám ostanú visieť 2 strapce. 

IMG_2738
Jeden koniec šnúrky budete viesť pozdĺž reťaze a druhý koniec šnúrky budete omotávať cez očká reťaze. 

chain

IMG_2757

Enjoy! 

You Might Also Like

33 comments

  1. Úžasné!
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strašne pekné, mohla by si také žačať predávať lebo ja si na to nikdy nenájdem čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfect!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To som už niekde videla :) Veľmi sa mi to páči, ale ja by som to určite pomotala a motanicu nakoniec vyhodila :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dokonalosť!
    Timi, nechceš to začať predávať? Timbo jewelry :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeden kúsok budete mať možnosť vyhrať v Giveaway a hneď ako bude trochu viac času tak vyrobím aj nejaké na predaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. juuj, idem sa činiť, už budem mať možno konečne čas, prosím ťa a tu reťaz si kde zohanla? ja ju kupujem v baumaxe , ale vždy mi to "zlaté" po čase zlezie.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Julianna & babô: túto reťaz som našla doma medzi maminými šperkami, ale určite sa dá podobná zohnať v Hornbachu alebo na eBay. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skvělé!! musím někde sehnat řetízek s většíma očkama a udělám si to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wau uplne pekne vyzerajú..predávaj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. BTW, I added this DIY to my pinterest ;)

    http://pinterest.com/pin/222998619018756969/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. beautiful bracelets have made!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. to je skvělý , já jsem to zkoušela lae asi jsem úplně levá , nejde mi to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc krásné :) Ještě bych to oživila nějakým menším přívěskem. :)

    Kateřina

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vypadá to perfektně, 100% někdy vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nádherné to je, ale ako sa poznám, pokazila by som to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jo tyhle náramky jsou skvělé, akorát netuším, kde sehnat ten řetěz, normálně ve švadlence to prodávají?

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten je krásny!
    Len nikde neviem nájsť takú reťaz! Už dlho si chcem taký spraviť! :).

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Veľmi vydarené ;)

    P.S. Pozývam ťa ku mne na Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj ..chcem sa spýtať či by si neprijala pozvanie na Iterview do môjho blogu !? :) Tvoj blog sa mi veľmi páči .Tvoje nápady ,,,všetko je super ! rozmysli si a daj mi vedieť. ;) ...môj blog :
      jojaslife.blogspot.com

      Odstrániť
  21. len vyrábaj, toto by som si kúpila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nice Very Good Worked, Such a Beautiful and Adorable.

    OdpovedaťOdstrániť