A cold in the head causes less suffering than an idea.

13.2.12



Už na FB stránke som spomínala, že fotenie v tomto počasí je naozaj obtiažne. Ale keďže včera bolo tak krásne slnečno, vybrali sme sa na Štrkovecké jazero (wuaaaa, rýmovačka :D). Je úplne zamrznuté a nachádzala sa na ňom asi polovica Bratislavy. Ľudia sa korčuľovali alebo hrali hokej. Ja ako človek, ktorý okrem ping-pongu neovláda žiadnu inú športovú aktivitu, som sa len prizerala a fotila sa. :D
S Alex sme mali naplánované fotenie, ale keďže nám hviezdy neprajú, odložili sme to na dobu neurčitú. Pribudlo mi pár sekáčových kúskov a som celá nažhavená vám ich ukázať. :D Okrem toho som teraz v prísnom "šetriacom režime". Začiatkom apríla letím do UK na 5 dní a dúfam, že sa tam riadne nabalím. :D

Tak zatiaľ doneumrznutia!

Nezabudnite sa zapojiť do +++ GIVE + AWAY +++ !!!
IMG_3048
Brrrrrrrrrrrrrrrr

IMG_3065

IMG_3040

IMG_3034

IMG_3071
Sweater, shirt  - Zara, Coat - Pimkie, skirt - New Yorker, boots - eBay, ring - Gate

You Might Also Like

16 comments

  1. krásné fotky:)) ..ty boty jsou úžasné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeráš super, farba svetríka je fajn. Prsteň so tiež chcela, inak nevieš čo je to za tvar, či iba tak? ja som nad tým veľmi dlho rozmýšľala. cez víkend pôjdem asi aj ja na jazero :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli ver tomu že som na tým tiež dlho rozmýšľala, ale aj som to rýchlo vzdala :D

      Odstrániť
  3. Ach, nádherné fotky, Timi :) Úžasný svetr ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och tá sukňa! už ju máš dlho prosím ťa? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit& fotky ;)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné fotky, tento outfit sa mi velmi velmi páči :) aj košela aj svetrík, pekné farebné a celé zlaté :) a UK závidím, aj krajinu aj nákupy!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. "Ja ako človek, ktorý okrem ping-pongu neovláda žiadnu inú športovú aktivitu :DDDDDD sme dve, ale ja dávam namiesto ping pongu lyžovanie :D
    a presne ten prsteň som chcela! len nejako som nemala pri sebe peňaženku naposledy - no chápeš to? :D
    a šupa sveter!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvělé boty!
    gabriellepedros.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moc ti to slusi!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. too sweet you are dressed :)

    http://worldisrunway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ooh, you look great! :)

    Anyway, we re starting new game of bloggers, so please join us and have a fun! :)
    http://inspirationgamebloggers.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť