February Newbies

4.2.12

IMG_2991
Mango - posledný kus a cena taká smiešna (7,95 Eur), že som sa musela ísť presvedčiť k predavačke , či sa náhodou nepomýlili. :D

IMG_2998
eBay

IMG_2999
V poslednej dobe ulietavam na svetroch, pod ktorými  nosím najčastejšie košele. V Zare ich nájdete plno za zlomkovú cenu.  Takisto aj  šaty. 

IMG_3000
Konečne sa splnil môj sen! Našla som zvoncové rifle!!! Jupííííí!!! Mali ste vidieť tú radosť v kabínke :D. Viete čo...radšej je dobré nevedieť. :D

Aké máte vy reakcie v kabínkach, keď si skúšate perfektný kúsok, ktorý vám padne a ešte je aj za super cenu?

You Might Also Like

15 comments

  1. ja viem je neslušné sa pýtať na cenu, ale u tej kabelky ma to ozaj zaujíma, keď je už taká smiešna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super super super si si kúpila :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Superní věci sis koupila. :) Nejvíc se mi líbí ta kabelka z Manga a svetříky ze Zary. A těším se, až uvidím ty zvonové džíny na Tobě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja tancujem na tú hudbu čo tam púšťajú a daniel to nemá rád lebo potom vždy niečo zmeškáme :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta taška je krásná!
    a boyt ti závididím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. the shoes and the tops are amazing :)
    love them.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aj ja chcem zvony!!!len nemôžem nájsť presne na mňa :)
    a štve ma že vôbec nemám cestu do BA :/
    a taška je skvelá!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I really like the red bag! Nice colour! And I´m so in love with those chelsea boots!! So cool!!!
    Thank you so much for your lovely compliment <3
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Chtěla jsem ti napsat, které kousky se mi líbí nejvíc, mě se ale líbí všechno! :) Dobrý kup!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. oh jaj, no keď mi niečo padne, tak ma v kabínke také endorfíny zalejú, že koniec :)
    tie čierne ebay botky a sveter sú fakt dobré!
    dobre si nakúpila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mne sa to stalo tiez v MANGU. mensie cierne psanicko k vecernym satam za 2.95. Som sa musela spytat, ci je to preklep

    saschanitra.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty kabelka a ty svetry PERFEKT :-)

    http://javurkova-karolina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Za kabelku dávám 1* ! :-)

    http://www.anns-fashion-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mne sa podobne stalo v Marks&Spencer, keď som dostala posledný kus sukne za 4€ zlacnený z 59€. Tiež som čumela na tu visačku, že či tam nechýba nejaké číslo :))
    http://fashiondanka.blogspot.com.html

    OdpovedaťOdstrániť