Blessed

10.3.12

Vo štvrtok som si trochu privstala a predtým, než som mala vyraziť do práce, som zbehla do sekáča. Nechcela som čakať, kým budú mať všetko za 1 Euro, alebo za 50 centov, lebo vtedy sú už najlepšie kúsky vypredané. Odniesla som si tieto 3 bombastické kúsky a skoro som od radosti rozbila zrkadlo v kabínke...ale iba skoro. :D
IMG_3646

IMG_3647
Multifarebný svetrík - 2 Eur

IMG_3654

IMG_3651
Tento kabátik mal ešte pôvodnú vysačku - 160 $ !!! Moja nákupná cena  -  2 Eur !!! 

IMG_3656

IMG_3657
Jedny ružové šortky som si vydražila na Ebay-i a sú na ceste ku mne, ale tieto som tiež nemohla nechať na vešiaku. Vonkajší materiál je ako keby brúsená koža a vnútorný materiál je veľmi podobný neoprénu. :D

You Might Also Like

15 comments

  1. těším se na ty šortky jsou nádherné!
    a svetr je skvělý!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. do klu ja zase nestíham eurové, lebo idem preč :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kabatik super, sortky krasna farba.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vies odporucit nejaky dobry sekac ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chodím iba do Textil house-ov, majú aj vlastnú stránku, tam nájdeš zoznam všetkých ich predajní. :)

      Odstrániť
  5. to by aj mňa zaujímalo do akých sekáčov ty chodíš...? dobré vecičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten sveter je perfektny! taky podobny mam doma, vyhrabala som ho z maminej skrine

    http://lenkasfashioncocktail.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. o la lá! no vážne si vychytala dobré kúsky!
    hlavne ten kabátik a šortky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa páčia najviac tie šortkyy :) pekná farba velmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prosím ťa ,v ktorom textil house to bolo !? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A ešte niečo...jedného dňa,keď ťa tie šortky prestanú baviť tak si na mňa spomeň :)Sú dokonalé !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. miluju sekace...nejlepsi nakupovani ever! taky mam par veci jeste s visackama..neznam vetsi radost :D

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť