“The soul would have no rainbow had the eyes no tears.”

25.3.12



Ďalší slnečný víkend máme za sebou. V sobotu o 7.30 ráno som už tŕpla v škole na skúške. Našťastie dopadla úspešne. Vyčerpávajúcu prednášku som strávila pozeraním Akty X. :D Potom nasledovala prechádzka v sade J.K., v Auparku akurát prebiehala akási "Fashion Show", ktorú uvádzal môj obľúbený Viktor Horján (vždy si pri pohľade na ňom spomeniem na vačice z Ice Age, "oddaboval" ich fakt dobre :D ). V H&M som si narýchlo popozerala Marni kolekciu, všetko čo z nej ostalo, viselo na jednom držiaku. No niektoré topy sa mi veľmi nepozdávali, mám tým na mysli hlavne materiál...taký tvrdý, nepoddajný. Neskôr sme sa premiestnili do Eurovei, kde som stretla Julku. :) Strávili sme chodením asi 4 hodiny a aj napriek tomu, že som mala balerínky, som horko ťažko dokrivkala k autu. Hneď ako som si lahla na posteľ, do niekoľkých minút som bola tuhá ako drevo. :D No a nemusím pripomínať, že mojmu spánku veľmi neprospelo ani posúvanie času. Ráno som vstala taká dobitá, ako keby som žúrovala celý týždeň. 

Pekný zvyšok večera a enjoy!
IMG_3862
Pants - H&M, sweater - second hand, bag - Asos, flats - Peacocks

IMG_3868

IMG_3880

IMG_3884

IMG_3893
účinné proti zlodejom...

You Might Also Like

10 comments

  1. super outfit :) a ja o posúvaní času radšej ani nehovorím...celý deň som bola pomýlená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to sú tie gate čo si myslím že máme rovanké :)) celá vyzeráš dobre ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jé aj ja som tam fotila a tak krásne nám tam začalo pršať :)
    ja som bola na nohách naozaj od skorého rána, cesta mi trvá cca hodinku, takže ešte aj z toho vyčerpaná, trh, aupark, galeria, eurovea...no hojne toho bolo :) Takže keď si ma videla som už bola na pokraji síl, inak vyzerám dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sveter jednoduchý, no veľmi efektný! také sú naj! a posledná fotka ma dostala...au

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc ti to slusi,mas krasne vlasy
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hi dear, great outfit! Congrats for your blog, it's very cool. I'm your newest follower and I wanted to invite you to follow me back. I hope you will! XOXO
    -Ladyfairy

    http://www.ladyfairy-scloset.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tohle ti sluší nejvíc!
    hlavně ty kalhoty ti sedí uplně skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sekne ti to ;) Outfit je naozaj krásny :))
    V Auparku prebiehal, myslím, casting do Elite Model Loook. Tiež som tam bola :))

    Srdečne ťa pozývam ku mne na Giveaway ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mmmm, kalhoty ♥ A balerínky!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi Ti to tu pristane!
    tie nohavice sú supiš :)
    počuj, inak fakt ma to mrzí a hlavne veľmi sere,že sme sa nestretli, hneď ako budem zase v BA to už musí vyjsť...

    OdpovedaťOdstrániť