“The wind is rushing after us, and the clouds are flying after us, and the moon is plunging after us, and the whole wild night is in pursuit of us; but, so far we are pursued by nothing else.”

29.4.12


Teplý front nás zasiahol rýchlosťou blesku a ako sa vraví "Kto zaváha, nežere!" :D Je nanajvýš podivuhodné, že pred pár dňami som ešte behala v koženej bunde a hrubých pančuchách a teraz som vytiahla všetky silné kalibre proti vysokým teplotám a slnečnému žiareniu - vzdušné šaty, sandálky a klobúk. 
Verím tomu, že pár odvážlivcov už okúsilo aj  kúpanie v jazere. V sobotu sme zavítali do rakúskeho Hainburgu a preskúmavali pešo okolie...samozrejme sme sa hrali na machrov a nezobrali sme si žiadnu fľašu s vodou. :D Hlavným cieľom prechádzky sa stala teda Billa, no cestu naspäť k autu sme neboli schopní absolvovať bez toho, že by sme doplnili šťavy. Sadli sme si preto pod strom, sledovali premávku, ľudia sledovali nás (veď čo sú to za blázni, ktorí sedia pod stromom, pár metrov od cesty :D ) a vychutnávali sme si naše XXL Cornettá. 

Prajem vám osviežujúci začiatok týždňa!

IMG_4511

IMG_4513

IMG_4527

IMG_4533

IMG_4538

IMG_4540

IMG_4542
dress & cardigan - Primark, hat - h&m, sandals & bag - Asos

You Might Also Like

14 comments

  1. neskutocne sa mi paci ze si bosa :) !!!
    skvely outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherná!!inak ja som si tiež myslela, že si najskôr bosá, až potom som zbadal ten malý strieborný pásik.
    inak mňa to celkom štve lebo nikdy nestihnem nosiť všetky tie prechodné veci, buď je totál zima alebo teplo, nesťažujem sa len nech je! :)
    ja som bola celý víkend chorá, teda ešte aj som, ale to že som vybehla na prechádzku po parku mi len pomohlo. Keď je takto sa normálne teším aj do školy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bombové fotky, hrozně ti to sluší:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oh thank you, your comment is lovely.
    sure, I'll follow you, so we follow each other, yes? :)

    ex oh ex oh

    OdpovedaťOdstrániť
  5. povedala by som že takéto šaty budú trchu deformovať postavu..ale úplne najviac dobre na tebe vyzerajú :)
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. perfektne si to skombinovala, páčia sa mi maxišaty , celkový look mi pripomína tak trochu deti kvetov :) veľmi ti to svedčí;)

    http://krikribykristy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tyhle šaty vypadají na tobě nejlíp :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sekne ti to :) Inak aj ja som práve prepadla vášni v nosení týchto sandálikov, dnes som si podobné kúpila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. šaty jsou něco úžasného :) Klobouk ti moc sluší <3 Zvu tě na giveaway :) http://clarissa-fashion.blogspot.com/2012/04/second-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš dokonalé vlasy :)

    http://mystore-buba.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jsi moc hezky oblečená a ty šaty nemají chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. veľmi Ti to sekne :)
    a máš zase ten skvelý klobúčik!
    plus záverečné tri fotky- bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. uzasny outfit. saty jsou prekrasny...i doplnky jsou skvely..proste ti to mooc slusi! :)

    OdpovedaťOdstrániť