DIY: Ombre Nails

8.5.12

Dlho som rozmýšľala, či by som mala toto DIY uverejniť, lebo nevyšlo zrovna podľa mojich predstáv. No nakoniec som usúdila, že to nie je až také zlé a že vy ste určite šikovnejší a zručnejší. :D Na Youtube môžete nájsť niekoľko desiatok videí, každý používa inú techniku, no princíp ostáva v podstate ten istý. 

P.S. - sorry, že som spravila tak málo fotiek a že nevidíte postup podrobnejšie, ale fakt to do poslednej chvíle vyzeralo tak, že sa na to zvysoka vy....bodnem. :D

IMG_5053
1. Najprv som naniesla svetlý (broskyňový) odtieň. 

IMG_5054
2. Na necht som si naniesla majú kvapku tmavšieho laku a ten som s hubičkou na make-up rozotrela do stratena. Potom som kvapla jednu kvapku na papier a tieňovala som ďalej. Musíte dávať pozor a moc netlačiť, aby sa vám prvá vrstva laku nezdeformovala.
VOILA!
IMG_5060

You Might Also Like

21 comments

  1. Pěkné je to! Už to musím taky konečně vyzkoušet! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. náhodou, mně se to moc líbí! podle mě se ti to velice povedlo, vypadá to skvěle :)
    na mě je to asi moc velká piplačka, radši se do takových akcí nebudu pouštět :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá to moc pěkně, akorát si nejsem jistá, jestli bych to zvládla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to dobře! :) Líbí se mi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá to pekne, takéto dvojfarebné by mi nevadili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, vypadá to moc hezky, myslím že mi k takovým pokusům chybí jen nějaká houbička, kterou bych mohla použít. No, to abych zas vyrazila na nákupy :D

    P.S. Kdybys chtěla, budu moc ráda, když navštívíš můj začínající blog. Z každé nové čtenářky mám ohromnou radost :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice idea, I mus try that, too!
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvele sa ti to vydarilo ;) len tak ďalej..určite vyskúšam

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prečo ten pesimizmus? Vyzerajú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to je dobré!! jenže mě nikdy nenapadne si pořídit houbičku na makeup, takže to asi nevyzkouším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. náhodou vypadají uplně dokonale!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten červený lak si kvapla už na zaschnutý alebo hneď ako si si lalakovala tým broskyňovým? Vyzerá to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, broskynovy lak som si nalakovala už deň vopred aby stihol úplne zaschnúť :)

      Odstrániť
  13. toto diy som už dávnejšie skúšala, no nie s hubičkou na make up, ale s obyčajnou hubkou na riad :) aj keď ten výsledný efekt bol o kúsoček inší, vcelku sa to vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jůů,ty nehty jsou krásné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. robila si niečo s blogom? Lebo mi ťa neukazuje v novinkách na blogspote, aj keď ťa sledujem..divné, divné:/

    ináč máš super záhlavie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne si sa až teraz ukázala, že ma sleduješ :D

      pochvala za záhlavie patrí babô :)

      Odstrániť