Floral & Mint & Coral

29.5.12


Keby nechuť do učenia kvitla, mohla by som si otvoriť fabriku na kvetované topy a svojou intenzívnou produkciou by som zatienila aj výrobcov z Číny. Aby som skompletizovala look, doplnila som k topu mentolové nohavice a nové sandále z New Yorkera. Svojim tvarom mi pripomínajú tanečné topánky a ak by som do seba kopla dostatočné množstvo kvalitnej hruškovice, nebála by som sa ukázať ani v takom Let´s Dance. :D Dúfam, že z toľkej cukríkovej farebnosti nedostanete inzulínový šok a prajem vám krásny pohodový večer.

IMG_5513

IMG_5519

IMG_5523

IMG_5526

IMG_5545
top & sandals - new yorker, pants - Primark, purse - gift

You Might Also Like

16 comments

  1. tie sandálky sú na tebe také krásne :) na poličke v obchode sa mi nepáčili...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mne sa na poličke moc nepozdávali, ale dala som im šancu :)

      Odstrániť
  2. beautiful!
    i just love everything you wear :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. o_o ohhh tie sandalky su fakt uzasne. pekny outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasna si tu! Newyorkerovci maju teraz celkom vydarenu kolekciu. Tie topanky su mega, farba super, podpatok tak akurat...daco take by som brala aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie boty sú mega! kráska je z teba.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. love your jeans and sandals!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná kombinace! Tyhle barvy momentálně vážně můžu! Po těch botičkách se půjdu podívat, protože jsou naprosto úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné topánky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úžasné boty :) celkově hezky slazené, doslova hltám tvůj blog :D

    http://michaela-checkmate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prej hruškovice :D Rozesmála jsi mě. A inzulínový šok rozhodně nemám, je radost se na tebe dívat, jak krásně kombinuješ, jak krásně ladíš.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásny outfit ...tie topánky sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť