“Neon shines through smokey eyes tonight, It's 2 AM, I'm drunk again, It's heavy on my mind...Excused me please, one more drink, Could you make it strong cause i don't need to think”

7.5.12


Tento víkend nás už to neznesiteľné teplo tak nepotrápilo, dokonca môžem povedať, že bolo priam ideálne. Keďže piatkový bratislavský Majáles sa musel kvôli nečasu zrušiť, vynahradili sme si to v sobotu. Vlnili sme sa do príjemných karibských rytmov Polemicu a ja som si uvedomila, že títo pohodoví týpci by si zaslúžili oveľa väčšiu pozornosť. 
Čo sa týka outfitu, tak k neónovej košeli som zvolila tú najjednoduchšiu kombináciu akú si len môžete predstaviť. Pri prílišnej farebnosti by si ma mohli zmýliť s dopravnou značkou a už beztak som musela zápasiť s drobnými čiernymi muškami, ktoré z neviem akého dôvodu zbožňujú svietivé farby. 

Pekný zvyšok dňa!

IMG_4887

IMG_4890

IMG_4895

IMG_4924

nohy

profil
shirt - New Yorker, pants - H&M, bag - Takko fashion, shoes - New Look

You Might Also Like

24 comments

  1. Úžasné! Já na žlutou nikdy nebyla, ale tahle košile je fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkně sis upravila design :) A ta žlutá košile je nádherná, wow!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dokedy si sa dokázala vlniť v týchto topánkach? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie boty sú super!
    vlasy tiež!
    a košeľa tiež, no proste dnes máš za 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Topanky a kosela su perfect! A na 3 fotke mas neskutocne krasne vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzerá to skvele! :) tá košeľa je úplne neodolateľná :) Takú si musím zohnať :)))

    karinvirag.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádhera, Timi :) osvedčená kombinácia nič nepokazí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi vydarená kombinácia!
    tá žltá Ti veľmi pristane :)
    a tie lodičky!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. přesně tenhle typ outfitů se mi moc líbí, jednoduchý černý a jeden výraznější prvek. Slušelo ti to =)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasná kombinace!! :)) Jsi nádherná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kombináciu jedného výraznejšieho kúsku a ostatných nenápadnejších mám veľmi rada :) si krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jednoduche a sexi :)
    Neschudla si nejako?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš dobré fotky. kto ťa fotí?

      Odstrániť
    2. no bodaj by som :D to bude asi tou čiernou

      Odstrániť
  13. Teda, ja zluto barvu primo nesnasim,ale tahle teda je! A tobe sekne)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aj ja som bola na majalese.. :) košela je mega! :) aj topánky, a neviem čím to je ale aj tvoje vlasy sa mi dnes nejako viac pozdávajú :D
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to bude tým, že boli čerstvo umyté :D

      Odstrániť
  15. skvělé :))! ta neonová je super! a moc se mi líbí nový design :)

    OdpovedaťOdstrániť