"Walk slow, so I can catch up with you."

2.5.12


Chcela by som vám dodatočne popriať krásny 1.máj. :D Máj je mesiac, v ktorom je potrebné intenzívne precvičovať ústne svalstvo pod čerešňou (myslela som tým bozkávanie, načo vy zas myslíte ??? :D ), prejavovať svoju lásku piskľavým chichotaním, lačnými pohľadmi a lepkavými dotykmi. Proti gustu žiaden dišputát. :) Fotky boli zhotovené v krásnom prostredí Lednického zámku (známy z "Nevesta pre milionára"). Kruté teplo si vyžiadalo svoju daň a to v podobe vypáleného trojuholníka na mojej hrudi...možno ho začnem využívať ako módny doplnok! Našťastie mi prišiel na pomoc vlažný vetrík, ktorý sa pohrával s mojou sukňou v domnení, že sa mu podarí nakuknúť pod kapotu. Holt...nechala som ho...:D
Krásny zvyšok večera prajem!

fun

IMG_4594


IMG_4639


IMG_4643

IMG_4702

IMG_4823

zatisie

Blouse - gift (H&M), Skirt - F&F, Flats - Peacocks, Bag - Asos

You Might Also Like

19 comments

  1. jé musím sa tam vrátiť je tam naozaj dokonalo!
    jasné že aj ty, suknička a blúzka sú ideálna dvojka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta košile vypadá bezvadně ! sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú sukňu som si chcela kúpiť, ale nakoniec som zaváhala...škoda,lebo vyzerá fakt dobre! Farbičky by som nosila do aleluja...

    BTW,Mám sladkú giveaway, zastavte sa:-) http://eveesfoodblog.blogspot.com/2012/05/prvomajova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš ako sa hovorí :) kto závaha, nežere :D mala som na ňu veľké šťastie, lebo bola posledný kus

      Odstrániť
  4. beautiful outfit!
    love the blouse and that gorgeous pink skirt.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aká kočka?!:)
    super si tu :)
    a na tom nakuknutí pod kapotu sa doteraz smejem :D
    ako Ti je super, že ste mali rozkvitnuté čerešne, my sme jedinú čerešňu našli v supermarkete a vo fľaškovej verzii, tak sme sa bozkávali pod ňou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dobre zladená, ako vždy, nebolo ti teplo v tej košielke? btw super ti seknú tie letecké okuliare ,ja v nich vyzerám ako mucha tsetse :D

    http://krikribykristy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebolo mi teplo, dobre odráža slnečné lúče :D

      Odstrániť
  7. ta košile je nádherná a růžová ti děsně sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vtipný text :D:D:D A ta sukně je skvělá!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. žiaden článok ma už dlho tak nepobavil ako tento tvoj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsi krásná, moc ti to sluší a krásnou kabelku máš!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie zlaté doplnky sa ti hodia ;)

    OdpovedaťOdstrániť