“He who wants a rose must respect the thorn.”

20.6.12

Účinou zbraňou proti horúčavám je vzdušné oblečenie a večerné kúpanie. Moje nohy nie sú dokonalo chudé ani opálené, no sukne a šortky sú momentálne na prvom mieste v šatníku. O to viac ma zaráža, ak na niektorých pracoviskách, kde je nutné dodržiavať "dress code", musia ženy trpieť v pančuchách! Také barbarstvo! Áno...klíma síce existuje, ale že sa napr. dotyčná musí domov dopraviť v MHD, kde sa vo vlastnej šťave dusí ďalších 50 ľudí, na to už nemysleli! Za všetkým hľadaj chlapa... :D A nezabudnite dodržiavať pitný režim! :D

054
skirt, bag - eBay, top - Zara, shoes - Primark
057
075a
082a

You Might Also Like

24 comments

  1. ♥♥♥


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si čarovná, tie oči!!sukňa, všetko tip top!
    ja dobrovoľne trávim celé dni na slnku, maľujem na záhrade, ale viac ako plavky som nemala oblečené už dva dni.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsi nádherná, jako víla!
    za vším hledej chlapa, přesně! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. si ako lesná víla, kvetná múza, krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love the head piece!

    xo-Leila

    http://lovelyleilaaa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzeráš ako víla :) Tieto farby sa ti hodia, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. je to krasne..urcite si sa stala v ten den pre niekoho muzou :)
    Dievcata pozyvam vas na giveaway o kozmeticku tasku od Benefit:

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som to tak tragicky nebrala... protokolarne nosim pancusky v praci tiez, riesenim su samodrziace cize sa nepotis az tak a pancusky a lodicky si prezuvam az v praci, do prace idem pekne v pohodlnej obuvi a naboso. Vobec to nie je problem a v MHD nikoho neobtazujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taková víla! Jsi nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. túto sukňu som videl na strašne veľkom počte žien v BA, ale máloktorej sedela... a tvoje oči ma zabili, dovi dopo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš dokonalú farbu očíííí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná sukně a náhrdelník - vypadá to vzdušně a pohodlně. Já trávila horko v úplých tříčtvrťácích a volných košilích nebo volných lehkých sukních, ale proti punčochám do práce takhle v horku nic nemám. Dají se najít takové, které jsou jemňoučké a není v nich horko - naopak mi alespoň protivně nestékají kapky potu po nohách:) Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  13. perfektná sukna :) a kvety do vlasov sa ti mega hodia, si ako víla celá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lovely skirt!!!
    Kisses
    http://www.lookladymode.com/

    OdpovedaťOdstrániť