Sure Thing

13.6.12

Všimla som si jednu vec na sebe. Vždy keď ma premôže lenivosť a nechce sa mi vymýšľať outfit, siahnem po týchto džínsoch. A ešte k tomu v nich chodím ako chlap, čiže nohy mierne od seba. Musím sa tento zlozvyk odnaučiť, lebo určite vyzerám komicky. :D No a pár mladých slečien z nákupného centra označilo moje milované boyfriend jeans ako "grcania hodné". V poriadku...veď každý má právo na svoj názor, ale keď to vysloví niekto, kto má na tričku Justina Biebera!!!, tak máte chuť spáchať trestný čin. :D Mier s vami.

IMG_5722
jeans - Levi´s second hand, blazer - Zara, loafers - asos.com, top - Quelle

IMG_5735

IMG_5749

IMG_5755

You Might Also Like

16 comments

  1. čo? :D :D
    to fakt?
    Justina Biebera? to mali koľko? 12? no smejem sa strašne :D
    ja síce takéto džínsy neobľubujem, ale Tebe to odpustím, lebo boty si zabila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeansy sa mi moc nepáči, moc široké na mňa, ale nič na tom nemení že máš super vlasy a boty!! a aby som enzabudla, milujem takéto náramky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. náhodou mne sa to páči :) pretože je to originál..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pche, nahodou je to super, moc se mi to libi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty boyfriend jeans jsou skvělý, sluší ti. celej outfit je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa tiež nepáčia, ale celkovo na tebe to vyzerá fajn...:) ale justinko na triku??? no tak to teda rozhodne nie!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. doufám, žes nic nespáchala, i když by si to ty kačeny zasloužily! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podľa mňa je celý outfit úžasný! To len nahlas závideli :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. strašne ma pobavil tvoj článok :D A boyfriendky sú krásne, z tých malých žáb si nič nerob ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Omg. Káče s Biebrama na triku neposlouchat! :D Sluší ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nadhera!!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. great outfit, especially your shoes! love them

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Abych pravdu řekla, mi se ten trend boyfriend jeans taky nelíbí, nepřipadají mi slušivé, i když budou moc pohodlné... Ale ten úžasný pásek to pro mě zachránil:) Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tiez som s stretla s takou reakciou, slecny mali tak 13-14 :) Boyfriend dzinsy nosim rada a previdelne. Nejake komenty ma nemozu znechutit, obzvlast, ked vidim v com su tie "fesandy" navlecene :)

    OdpovedaťOdstrániť