"Two can play the game."

10.6.12


Toto prostredie je vám určite známe a tušíte správne. Spoza objektívu na mňa mierila Alex alias Šaňo. (:D)
Nafotili sme 4 outfity + "umelecké", ktoré budú slúžiť do Šaňovho portfólia ... samozrejme, že aj vy budete mať možnosť vidieť ich. Prvý look je mixom boho + festivalového štýlu. Nebudem sa čudovať, ak ho už máte plné zuby. :D No u mňa má čestné miesto. Niekedy sa cítim ako "rozpoltená osobnosť". Zatiaľ čo sa väčšina ľudia viac menej drží svojho štýlu, ja osobne nemám ani šajnu, kam by som sa zaradila. Raz som oblečená ako naivná romantička, inokedy ako hippie yippie bohémka alebo ako dievča od vedľa. No srdcom som to stále ja: "Timbo from the block." :D

023

029

018
top - new yorker, shorts - second hand, bag - Gate, boots - no brand

You Might Also Like

17 comments

  1. krásný blog a moc ti to sluší :) já jsem v tomhle s tebou hodně podobná, jeden den mě můžeš potkat v šatičkáš a balerínkách, druhý v roztrhaných širokých kalhotech a teniskách..prostě podle nálady :)

    u mě na blogu právě probíhá docela hodnotná GIVEAWAY, tak srdečně zvu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ten top se chodím už dlouho dobu dívat a přemýšlím zda si ho koupit.. no když ho vidím na tobě, tak mám chuť si pro něj zejtra zajít! :) Strašně pěknej a moc ti sluší..! A já jsem na tom stejně, taky se pokaždé oblíkám jinak.. ale to je právě podle mě dobře.. aspoň jsi originál ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsi krasna

    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kolik stoji to tricko?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love the patterned top :) So cute

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tvoj blog super...máš štýl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňa stále bavíš, neviem, ako ostatných. :) Super si oblečená :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Och to tričko! Nádherné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mas dokonale vlasy a s tym stylom je to u mna podobne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. geniální top =D taková kovbojka =)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Don't be fooled by the rocks that I got
    I'm still, I'm still Timbo from the block...
    teraz mi to celý čas ide v hlave :D

    moja zlatá Timi, mne sa na Tebe páči, že máš festivalový štýl, ale na festivaly chodiť neobľubuješ :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super outfit :) a takéto štýlu nemám plné zuby, naopak je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť