Two - toned lips

18.6.12

Screen-shot-2012-05-16-at-9.48.40-AM

IMG_5811

You Might Also Like

8 comments

  1. vau, zaujímavý nápad :D haha, ale keby sa tak namalujem ja, tak vyzerám asi ako klaun :))

    natt

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prve na co osm pomyslela bolo, ze vau na molach super... ale ked kukam na Tvoje prevedenie, tak sa mi to paci aj na "nemole" ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jej, to sa mi paci :) ja ked si skusam ruze tak to mam az na 4 casti rozlozene, ale tak nechodim po ulici :) mozno vyskusam, ale treba si potom davat pozor, aby sa neotreli pery o seba..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. do normálneho nosenia by sa hodili asi tmavšie a tlmenejšie odtiene :) Popravde, takéto líčenie som ešte nikde nepostrehla, zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa to páááči, ale už som to davnejšie skušala na sebe, a vyzerala som dementne podla mna :D takže na iných áno, ale nosenie som zavrhla..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uz som to skusala, len som nemala dost kontrastne ruze alebo co :D

    OdpovedaťOdstrániť