B*N*D

20.7.12

Čierna s neónovou - stará dobrá zaručená kombinácia, ktorú ste na mne už isto videli. A aby som to dotiahla do "dokonalosti", pridala som štipku rifloviny. :D Fotky vznikli asi pred mesiacom, keď nás ešte netrápili také horúčavy, dôkazom sú moje snehobiele lýtka, ktoré odvtedy stmavli až o úbohú štvrtinku odtieňa. No čo...niekto má ombre na vlasoch, ja na lýtkach. :D Tento víkend to vidím na kino, vonku ma nič dobrého nečaká. Pekný zvyšok dňa!

 
133
138
157
169
170
detail
shirt - New Yorker
studded vest - second hand, DIY
pants - Zara
shoes - Office shoes (eBay)

You Might Also Like

19 comments

  1. Nádherný fotky! Jsi zase jako vždycky naprosto dokonalá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle styl ti sedne:) A ty botky vypadaji perfektni..jsou pohodlne?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie sú najkrajšie na ktorých sa usmievaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super fotky!
    bílá pleť Ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beautiful outfit!love the vest and the shirt.great heels too.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja sa sem tak rada chodím na teba pozerať :D :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. what an amazing look! :) love the neon shirt :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. žltá ti veľmi pristane a fotky sú moc prirodzené a pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love these shoes! they look like the Jimmy Choo ones. Kyle wore them and they looked amaze!

    Great hair!
    Love from
    tailored-society.blogspot.com.au

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I love the combination of bright green/yellow shirt and black pants. ;) Looks almost like on a catwalk.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I love the combo, it's very cool, chic, & edgy!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahooj :) Nevieš kde nejakú takú košelu nájdem na internete ?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. skús romwe.com alebo sheinside.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. si absolútne krásna žena a tento look ti veľmi svedčí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. toto sa mi paaaaaaaaaaaaaci!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. dobre SeeMe vraví "toto sa mi páči"

    OdpovedaťOdstrániť