JUMP(suit) for my love...

17.7.12

Môj prvý šortkový overal. Doniesol ho bocian z choies.com. Chce sa mi kričať...wuaaaa...ale od radosti !!! Úplne ma pobláznil !!! Je taký ľahučký, cítim sa v ňom ako v druhej koži. Na kvalitu nemôžem povedať ani jedno krivé slovo a aj keď teraz to čo napíšem, bude znieť bláznivo, ale najviac ma dostali gombíky, ktoré sú potiahnuté tou istou látkou, z ktorej je overal ušitý. Inokedy sa nehrám na takú detailistku, ale teraz sa mi zachcelo. :D Určite to poznáte...mne sa to stáva hlavne v New Yorkeri, keď s priateľom hľadáme nejaké košele alebo tričká. Všetko vyzerá byť fajn, ale akurát na rukáv musia vyšiť úplnú chobotinu, ktorá celý dojem pokazí !!! Shizzzl! :D

IMG_6302


IMG_6311

IMG_6320

IMG_6315

IMG_6306

You Might Also Like

15 comments

  1. Paráda! Nádherně sis sladila kabelku a boty k tomu ještě, tleskám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto pristane málokomu, no ty si to môžeš dovoliť, krásna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvůj "první šortkový overal" musí mít další pokračování (klidně celou "overalovou sérii"), protože ti totiž hrozně sluší! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. chobotinu? :D :D
    ja mám v poslednej dobe rada úplne jednoduché veci, takže neznášam keď si nájdem krásne jednoduché volne tričko a zrazu na chrbte sa zjaví milión flitríkov...teda ak si myslela také chobotiny :D
    inak svedčí a fajnové vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. amazing print!love it :) wanna follow each other? :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. beautiful :)
    btw. odkiaľ je kabelka ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krááásny!!!...aj ja už mám svoj prvý overal:)ale odkial je kabelka by aj mňa zaujímalo...hm?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gratulujem k prvému overalu :) kabelku som kupovala cez ebay

      Odstrániť
  9. Ahoj, overal ti moc sluší a s New Yorkerem máš pravdu. Kdykoliv tam hledám něco pro přítele, obvykle odcházím s prázdnou právě kvůli těm "chobotinám" jak jsi to krásně nazvala.
    Zdraví Eve.h

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásny overal! sluší ti to :)

    http://lenkasfashioncocktail.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť